کد خبر: 19445 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آذر 1399 - 13:57
پیام شهردار خارگ در بزرگداشت هفته بسیج





 

نوای جنوب:

بسمه تعالی

بسیج مظهر عشق و ایمان ،آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است . مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم ، شکوه جهاد و ظلم ستیزی است . بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق و حق طلبی ، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم می باشد . تفکر بسیجی از قداست ، نیت اوست که جوشان ، بالنده و ساری در دلهای مشتاق و مومن مردم جریان دارد . خلوص و صفای بسیجیان در دوران دفاع مقدس همچون خورشید می درخشد وتابش نورانیت سیمای درخشان بسیجیان مخلص و مبارز در جریان جنگ تحمیلی همه را مجذوب خود می کرد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که ما را می‌تواند به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد. خداوند سبحان را شاکریم که اندیشه متعالی تشکیل بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت، اینک، اندیشه فراگیر و گسترده در کشور است.

بدینوسیله بر خود وظیفه می دانم فرارسیدن هفته مبارک بسیج که یادآور رشادت های بی بدیل و بی مثال بسیجیان دلاور است را به تمامی بسیجیان میهن اسلامی به ویژه جان برکفان بسیجی استان بوشهر و جزیره مقاوم خارگ تبریک عرض نمایم. باشد که یکایک عزیزان در پرتو تابناک ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای رسیدن به قله های رفیع کرامت موفق و موید باشند.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19445