کد خبر: 19305 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 آبان 1399 - 23:14
700 خانواده نیازمند بوشهری در هفته بسیج خانه دار شدند

نوای جنوب:جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در هفته بسیج امسال، ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان بوشهری افتتاح می‌شود. 

نوای جنوب:سرهنگ عبدالرضا دشتی عصر امروز در نشست با مدیرکل صدا و سیمای بوشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر صورت گرفته است.
 
جانشین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر از هزار و ۵۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج خبر داد و اضافه کرد: در هفته بسیج امسال، ۷۰۰ واحد مسکونی مددجویان بوشهری افتتاح می‌شود.
 
دشتی با اشاره به افتتاح طرح‌های عمرانی در دشتستان و دشتی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم و سرودهای مقاومت و رونمایی از سرود سردار دل‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.
 
وی با اشاره به کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس بیان کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا و نشست هم اندیشی نخبگان با مجمع نمایندگان استان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان بوشهر است.
 
دشتی افزود: با توجه به شرایط کرونایی، همه برنامه‌ها با رعایت شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در هفته بسیج امسال بیش از ۱۰ هزار دقیقه برنامه رسانه‌ای توسط صدا و سیمای مرکز بوشهر در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌شود.
 
سیدحسین ناظر بیان کرد: از این میزان برنامه شش هزار و ۵۰۰ دقیقه در حوزه رادیو و رادیو نما، سه هزار دقیقه در حوزه سیما و ۵۰۰ دقیقه در حوزه خبر و فضای مجازی تولید و پخش می‌شود.
 
وی گفت: بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و گام دوم انقلاب اسلامی نقش ارزنده‌ای داشته و ترویج فرهنگ بسیجی از اولویت‌های اصلی صدا و سیما است.
 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19305