کد خبر: 19291 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 آبان 1399 - 15:51
تودیع و معارفه ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر وحدتیه+تصاویر

نوای جنوب:با حضور مجموعه مدیریتی و مسئولین ورزش شهر وحدتیه،آئین تودیع و معارفه ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر وحدتیه برگزار گردید.

نوای جنوب:

🌀🔵 با حضور مجموعه مدیریتی و مسئولین ورزش شهر وحدتیه،آئین تودیع و معارفه ریاست کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر وحدتیه برگزار گردید.

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که عصر روز یکشنبه ۲۵ آبان ماه در محل سالن کنفرانس شهرداری برگزار گردید آقایان مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه، مهدی فاطمی و هیبت الله سالاری اعضای شورای اسلامی، موسوی مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر، خانم کاووسی مشاور امور بانوان شهردار، مسئولین، رئوسای هیئت های ورزشی و جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش شهر وحدتیه حضور داشتند.

🌀🔵 در این نشست ورزشی فرهنگی، مهندس عباسی شهردار وحدتیه طی سخنانی با تاکید بر لزوم وجود و توسعه امر ورزش در سطح جامعه تصریح نمود: توسعه امر ورزش خصوصا ورزش های همگانی موجب ایجاد روحیه نشاط، شادابی و خودباوری دربین مردم به ویژه جوانان میگردد و موفقیت در این امر موجبات توسعه پایدار در سایر بخش ها و پیشرفت همه جانبه شهر را سبب خواهد شد. عباسی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و فعالین ورزش شهر در حوزه برادران و خواهران از همکاری و تلاش ریاست و سایر اعضای شورا در راستای توجه و نگرش مثبت به مقوله  ورزش و جوانان تجلیل و مراتب تقدیر و تشکر مجموعه مدیریتی شهر رابابت تقبل این زحمات توسط آقای سالاری در طول تصدی ۲ ساله کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شهر معروض داشته، آرزوی توفیق و سربلندی برای مسئولین ورزش و جوانان شهر و موفقیت آقای فاطمی جهت فعالیت جدید در این بخش را مسئلت نمودند.

🌀💢 در ادامه آقای سید نعمت موسوی مسئول نمایندگی اداره ورزش و جوانان شهر و مسئولین هیئت های ورزشی طی سخنانی به اعلام و ذکر مطالبات، مشکلات و دغدغه های ورزشی خویش پرداختند و ضمن آرزوی توفیق برای آقای فاطمی،از زحمات و تلاش های آقایان عباسی،سالاری، ریاست و سایر اعضای شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمودند.

🌀🔵 هیبت الله سالاری و مهدی فاطمی از سخنرانان بعدی نشست بودند که با تشکر از تلاش و همت ورزشکاران و مسئولین هیئت های ورزشی خواستار  تداوم این تلاشها، همکاریها و توجه جدی مسئولین جهت توسعه ورزش در بُعد ورزش های قهرمانی،بومی محلی و همگانی گردیدند. ضمناًمقرر گردید نمایندگانی ازجانب حاضرین تعیین تادر تصمیم گیریها وتسریع در انجام اقدامات لازم مورد شور و مشورت قراربگیرند. همچنین با تاکید حاضرین و تایید مهندس عباسی  آقای مرتضی مواهبی فرد، ورزشکار توانا و فعال حوزه جوانان و ورزش شهر به عنوان مشاور ورزشی شهردار وحدتیه تعیین گردید.

🌀💢 *در پایان جلسه نیز آقای مهدی فاطمی به عنوان ریاست جدید کمیسیون فرهنگی ورزشی و جوانان شورای اسلامی شهر وحدتیه به حاضرین معرفی و با اهدای لوح سپاس از جانب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی، از خدمات و زحمات آقای سالاری در طول تصدی این امر در ۲ سال گذشته، تقدیر و تشکر به عمل آمد.*



















لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19291