کد خبر: 19221 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 24 آبان 1399 - 15:09
نماینده دشتستان در مجلس:
دکتر رضایی:افزایش آب‌بهای نخیلات در شرایط کاهش قیمت خرما منطقی نیست+تصاویر

نوای جنوب:وی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، افزود: فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد شده و این وضعیت حاصل تفکری است که حل همه مشکلات را در مذاکره با غرب می‌داند.



















 

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش نرخ آب‌بها علی رغم کاهش قیمت خرما و افزایش هزینه زندگی منطقی نیست.

دکتر ابراهیم رضایی در جمع اهالی روستای زیارت اظهار داشت: مسئولان شأن و جایگاهی جز خدمت به مردم ندارند و ضمن حمایت از مدیرانی که از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کنند، مقابل مدیرانی که کم‌کاری و اهمال کنند خواهیم ایستاد.

وی با بیان اینکه هدف ما خدمت به مردم است، افزود: فشار اقتصادی زیادی به مردم وارد شده و این وضعیت حاصل تفکری است که حل همه مشکلات را در مذاکره با غرب می‌داند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسائل و مشکلات کشور راه حل دارد؛ به شرطی که منافع مردم در اولویت مسئولان قرار گیرد و شبانه روزی فعالیت کنند.

وی با با اشاره به مسائل کشاورزان بیان کرد: کانالهای زه‌کشی زیارت نیاز به لایروبی دارد و باید تلاش جدی برای رفع این معضل انجام شود.

رضایی با بیان اینکه افزایش نرخ آب‌بها علی رغم کاهش قیمت خرما و افزایش هزینه زندگی منطقی نیست، تاکید کرد: انتظار و خواسته ما بازگشت آب‌بها به نرخ قبل یا بخشودگی آن به کشاورزان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با ابراز نارضایتی از وضعیت خرما به‌ویژه در حوزه تأمین آب و قیمت خرما تصریح کرد: حل مسائل خرما از اولویت‌های امروز دشتستان است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19221