کد خبر: 19146 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 22 آبان 1399 - 19:55
حدود 20 هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‏‎های استان بوشهر+جزئیات

نوای جنوب:س راهور از طرح دوماهه ترخیص موتور‌های توقیفی با کمترین هزینه خبر داده است.

نوای جنوب:

خلیج فارس: پلیس راهور از طرح دوماهه ترخیص موتور‌های توقیفی با کمترین هزینه خبر داده است.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بوشهر می گوید: ۱۹هزار و ۶۷۹ موتورسیکلت در پارکینگ‌های استان بوشهر رسوب شده که صاحبان آن می‌توانند اقدام به ترخیص موتور سیکلت‌ها کنند.

سرهنگ اسدالله حاجی‌زاده ادامه داد: موتورسیکلت‌های رسوبی شامل مواردی است که از سوی پلیس راهور تا پایان سال گذشته توقیف شده باشند، از این رو موتورسیکلت‌های توقیفی در سالجاری و موتورسیکلت‌های ۲۵۰ سی سی به بالا از این مصوبه مستثنی هستند.

وی ادامه داد: موتورسیکلت‌هایی که از سوی مقامات قضایی یا کلانتری و آگاهی توقیف شده‌اند و دارای دستور قضایی هستند شامل این طرح نمی‌شوند.

رییس پلیس راهور شهرستان بوشهر افزود: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، از هفدهم آبان به مدت دوماه تمامی دارندگان موتورسیکلت‌های رسوبی فرایند ترخیص موتورسیکلت‌های خود را با ثبت درخواست‌شان در دفاتر پلیس ۱۰+ انجام دهند.

حاجی زاده با بیان اینکه در این طرح هزینه پارکینگ به نرخ سال۱۳۹۴ محاسبه می‌شود افزود: افرادی که جریمه آنها بیشتر از ۵۰۰ هزار تومان باشد می‌توانند جریمه خود را به صورت قسطی پرداخت نمایند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز، به شعب پلیس به علاوه ۱۰ مراجعه کرده و برای ترخیص موتور خود اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که در پایان مهلت دو ماه، اگر موتورسیکلتی در پارکینگ‌ها بماند، با دستور قضائی موتورسیکلت‌ها فروخته و مبلغ آن تا ۶ ماه نگهداری می‌شود و اگر مالک در این ۶ ماه نیز مراجعه نکند، مبلغ فروش به دولت واگذار می‌شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/19146