نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آبان 1399 - 13:35

نوای جنوب: شهردار خارگ از لایروبی و رسوب برداری تمامی کانال های شهر خارگ همزمان با شروع فصل بارش نزولات الهی خبر داد.

 

 

نوای جنوب:شهردار خارگ از لایروبی و رسوب برداری تمامی کانال های شهر خارگ همزمان با شروع فصل بارش نزولات الهی خبر داد.

شهردار خارگ در حاشیه نشست مدیریت بحران شهری خارگ با اعلام این خبر افزود : عملیات لایروبی و رسوب برداری کانال ها که با هدف کاهش نقاط آبگیر در فصل بارش باران و به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی ناشی از بارش های شدید پاییزی و پیشگیری از وقوع سیلاب صورت می پذیرد ، از جمله عملیات های برنامه ریزی شده شهرداری خارگ طی دوره جاری بوده است که خوشبختانه طی سالیان گذشته تاثیر بسزایی در کاهش میزان آبگرفتگی معابر داشته است. مجموعه شهرداری خارگ امسال نیز همچون سالیان گذشته تلاش خواهد داشت تا با به کارگیری تمامی تمهیدات ، توان و امکانات خود در راستای آرامش و آسایش شهروندان گرامی گام بردارد.

مدیریت شهری خارگ با تشریح اقدامات صورت گرفته اذعان کرد : هم اکنون با برنامه ریزی های به عمل آمده لایروبی ، رسوب برداری و بسترسازی کلیه کانال های سطح شهر به متراژ ۴۰۰۰ متر با نظارت واحد خدمات شهری در حال اجراست. لایروبی کانال دفع آبهای سطحی علاوه بر تسهیل و روان سازی در مسیر آبهای سطحی، باعث دفع آلودگی ها و آلایندگی ها از سطح معابر ، کوچه ها و محلات و خیابان ها شده و در ارتقاء سطح بهداشت محیط شهری نیز سهم بسزایی دارد.

شهردار خارگ در پایان ضمن تقاضا از همراهی و همکاری شهروندان گفت : انتظار داریم تا همشهریان گرامی از ریختن پسماندهای شهری و نخاله های ساختمانی در جوی های آب، کانال ها و منهول ها خودداری نمایند تا به امید خدا بتوانیم در زمینه کنترل و پیشگیری از آبگرفتگی معابر و حوادث احتمالی سربلند باشیم.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری خارگ

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار