نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 21 آبان 1399 - 08:31

نوای جنوب: به منظور هماهنگی جهت پیگیری مطالبات و امورات شهرستان نشست ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان با نماینده مجلس برگزار گردید.





 

نوای جنوب: به منظور هماهنگی جهت پیگیری مطالبات و امورات شهرستان نشست ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان با نماینده مجلس برگزار گردید.

🌀🔶 دراین نشست که روز سه شنبه ۲۰ آبان ماه و در محل دفتر ارتباطات مردمی آقای دکتر رضایی نماینده مردم شریف دشتستان درمجلس شورای اسلامی برگزار گردید، آقای کرامت کشاورز ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از حسن نیت، پیگیریها، اقدامات و عملکرد دکتر رضایی در حوزه های مختلف خواستار تداوم نشست هابه منظور هماهنگی جهت پیگیری مطالبات، آلام، مشکلات و دغدغه های قانونی شهروندان و ساکنین در سطح روستاها و شهرهای شهرستان گردیدند.

🌀🔷 کرامت کشاورز خاطر نشان نمود یکی از خصلت ها و نقاط مثبت آقای دکتر رضایی، مردمی بودن و حضور میان مردم ودر بطن جامعه است که این امر موجبات تسریع در ارائه پاسخ مثبت به مطالبات مردمی و منتج به رضایت مندی آحاد مردم گردیده است.

🌀🔶 کشاورز در ادامه با اذعان به لزوم توجه وبهره گیری از تمامی ظرفیت ها و توانمندیها افزود: جهت دست یابی به توسعه همه جانبه و پیشرفت شهرستان باید با نگاه تعاملی از تمامی ظرفیتها و قابلیتهای موجود در حوزه های مختلف بهره گرفت.
ریاست شورای اسلامی شهرستان دشتستان خواستار رایزنی نماینده با مقامات کشوری و استانی جهت تسریع در انجام اقدامات مد نظر گردید.ایشان یکی از مطالبات را اخذ اعتبارات لازم ازبنیاد مسکن استان جهت نوسازی و استحکام بافتهای فرسوده درسطح شهرستان ذکر نمودند.

🌀🔷  وی ادامه داد: تخصیص اعتبار بیشتر برای نوسازی مدارس مخروبه شهرستان و نشست مشترک با ریاست سازمان امور مالیاتی کشور و استان جهت پیگیری،اخذ و وصول عوارض آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی ازدیگر مطالبه شورای اسلامی شهرستان دشتستان میباشد.

🌀✅ در پایان این نشست آقای دکتر رضایی نماینده مردم شریف شهرستان دشتستان درمجلس شورای اسلامی با خداقوت و تشکر از مداومت در پیگیری و رصد مطالبات مردمی در حوزه های مختلف از جانب آقای کشاورز تصریح نمود: ان شاءالله و به یاری خداوند متعال و همفکری و تعامل سازنده همه دلسوزان به نظام و انقلاب اسلامی در سطح کشور،استان وشهرستان در راستای طی طریق توسعه پایدار و گام نهادن در مسیر رفع مشکلات و ارائه پاسخ مثبت به خواسته های مردم تمامی تلاش و همت خویش را بکارگرفته وجلب رضایتمندی عمومی را آرمان و هدف اصلی خود قرار خواهیم داد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار