نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 19 آبان 1399 - 00:07

نوای جنوب:استاندار بوشهر گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا تعطیلی مشاغل گروه‌های ۲، ۳ و ۴ بعد از ساعت ۱۸ در شهر‌های بوشهر و برازجان عملیاتی می‌شود.

نوای جنوب:

اجرایی شدن مصوبه تعطیلی مشاغل در شهرهای بوشهر و برازجانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا افزود: مشاغل گروه‌های فوق پس از ساعت ۱۸ اجازه فعالیت ندارند.

وی گفت: مصوبه تعطیلی حضوری مدارس استان که تا پایان این هفته برقرار بوده در هفته آینده هم ادامه یابد. رستوران‌های بوشهر هم فقط مجاز به فعالیت به صورت بیرون بر هستند و تالار‌های پذیرایی در استان هم از ۲۰ آبان ماه به مدت ۲ هفته دیگر تعطیل خواهند بود.

گراوند اظهار داشت: بانک‌ها موظف به ارائه خدمات غیرحضوری الکترونیکی به مشتریان هستند. شهربازی‌ها و پارک‌های بادی در نقاط مختلف هم به مدت ۲ هفته از ۲۰ آبان ماه تعطیل خواهند بود.

استاندار بوشهر همچنین از تشکیل قرارگاه عملیاتی، نظارتی ستاد استانی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: به منظور نظارت و بازرسی دقیق از وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان، قرارگاه عملیاتی، نظارتی و بازرسی ستاد مقابله با کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با همکاری فرمانداران و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکیل می‌شود.

گراوند افزود: ممنوعیت تردد به استان به مدت یکماه از عصر چهارشنبه تا جمعه شب به ستاد ملی مقابله با کرونا پیشنهاد شده است. همچنین نصب چادر در سواحل استان ممنوع است و شهرداران موظف به پیگیری و حسن اجرای این مصوبه هستند.
 
دبیر ستاد مقابله با کرونا هم گفت:در هفت روز اخیر شاهد کاهش بستری ها و میزان مراجعین بوده ایم که نشان دهنده رعایت دستورالعمل های بهداشتی است.

سعید کشمیری افزود: در استان بوشهر15 هزار و 800 نفر به کرونا مبتلا و 731 نفر از این ویروس جان باخته اند .

وی اضافه کرد: در مقایسه مرگ و میرناشی از کرونا 6 ماه گذشته که نزدیک به 700 نفربوده با متوسط مرگ و میر 5 سال قبل نشان می دهد که تعداد فوتی ها قابل توجه نبوده و روزی یک مرگ افزوده شده که رقم بالایی نیست.


کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار