کد خبر: 18995 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 18 آبان 1399 - 21:20
امروز انجام شد
اقدامات جهادی و عملیاتی حجت الاسلام دکتر احمدی در جهت پیشرفت و توسعه ،جنوب استان بوشهر و بارور شدن امید و اعتماد به پیشرفت و توسعه +گزارش تصویری

نوای جنوب:دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، پاکنژاد فرماندار کنگان ، رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ، دشتی مطلق رییس شورای اسلامی شهر کنگان و جمعی از مسئولین محلی از روند اجرای تقاطع غیر همسطح کنگان بازدید کردند.

دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، پاکنژاد فرماندار کنگان ، رستمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ، دشتی مطلق رییس شورای اسلامی شهر کنگان و جمعی از مسئولین محلی از روند اجرای تقاطع غیر همسطح کنگان بازدید کردند.

 تقاطع غیر همسطح کنگان با هدف ساماندهی ورودی و خروجی شهر کنگان نزدیک بی بی حبش چند روزی است که آغاز عملیات اجرایی شده است.

 این پروژه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی آغاز و پیش بینی می شود تا اوایل سال ۱۴۰۱به بهره برداری برسد.

 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از همه ظرفیت ها برای حل مشکلات کنار گذر کنگان به #دوراهک استفاده خواهد کرد.

 فاز نخست جاده وفاق در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید/ نشست ها و بازدیدهایی از جنس توسعه و امید*

📝 حجت الاسلام والمسلمین دکتر موسی احمدی در حاشیه بازدید از پروژه جاده وفاق در کنگان گفت: با پیگیری های انجام شده در سطح کشور و استان و شهرستان و همت مسئولان محلی و استانی *پیش بینی می شود فاز نخست پروژه مهم جاده وفاق به طول قریب ۴ کیلومتر و ۸۰۰ متر در شهرستان کنگان در دهه فجر سال جاری به بهره برداری* برسد.

🔸 وی *جاده وفاق را یکی از آمال و آرزوهای مردم شهرستان های کنگان و دیر* عنوان و با تقدیر از مرحوم حجت الاسلام عبدالله حاجیانی نماینده سابق و فقید حوزه انتخابیه در ادوار گذشته افزود: *جاده وفاق علاوه بر ایجاد راه ارتباطی ساحلی بین کنگان و دیر ، موجب نزدیکی مسیر و توسعه گردشگری ساحلی در این دو شهرستان جنوبی استان بوشهر خواهد شد.*

🔹 نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: *این پروژه در نیمه نخست سال ۹۶ آغاز شد* که بدلیل متعدد با روند کندی مواجه بود.

♦️ دکتر احمدی افزود: از زمان آغاز به کارم در مجلس این پروژه را در اولویت کاری قرار دادم که با حمایت و همراهی استاندار بوشهر ، مدیرکل راه و شهرسازی و فرمانداران کنگان و دیر *خوشبختانه روند پروژه در چند ماه اخیر شتاب خوبی گرفته است.*

🔸 وی بیان کرد: این پروژه *در شهرستان کنگان تا کنون افزون بر ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته* اما *در شهرستان دیر این میزان قریب ۲۰ درصد بوده* که با پیگیری ها و نشست های متعدد با مسئولان محلی و استانی از جمله راه و شهرسازی و محیط زیست ، *امید می رود مشکلات پروژه در شهرستان دیر نیز مرتفع و پروژه ۸کیلومتر و ۸۰۰ متری در شهرستان های کنگان و دیر به سرانجام برسد.*
 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر گفت: امروز بازدیدهایی از برخی پروژه های راه و شهرسازی در شهرستان های حوزه انتخابیه از جمله جاده وفاق در دیر ، پل دوراهک به انارستان و ریز ، مجتمع فرهنگی بنک و جاده بزباز به بندو داشتیم که خوشبختانه *روند اجرای این پروژه ها در مجموع رضایت بخش است.*
دکتر احمدی عنوان کرد: در این بازدیدها *مشکلات برخی پیمانکاران پروژه ها مورد بررسی و پیگیری* و برای رفع موانع با مسئولان مربوطه مذاکراتی انجام گرفت.

 وی گفت: در خصوص مطالبات و مشکلات مالی پیمانکاران*مربوطه بزودی نشست هایی در سطح استان و کشور انجام خواهد شد.

 نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه مجتمع فرهنگی هنری شهر بنک اظهار داشت: به رغم طولانی شدن اجرای پروژه (بیش از ۷ساله)کشیده
 
 بازدید دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مجلس شهرستان های جنوبی استان به همراه مهندس رستمی رییس اداره راه سازی و شهرسازی استان بوشهر از مسیرهای شهرستان عسلویه

همچنین  عصر امروز ۹۹/۸/۱۸دکتر شیخ موسی احمدی نماینده مردم شهرستان های کنگان ، عسلویه، دیر و جم در مجلس و  مهندس رستمی رئیس اداره شهرسازی و راه سازی استان بوشهر به همراه رحمانی معاون عمرانی فرماندار و صالحی بخشدار مرکزی از مسیر ورودی روستاهای دهنو و کلات و همچنین از اتوبان #بندو _#بزباز بازدید کردند و مقرر گردید که اعتبار لازم جهت آسفالت مسیر روستاهای مذکور اختصاص داده شود و همچنین پروژه های نیمه تمام در اسرع وقت به بهره برداری برسند.



























































































































در امتداد بازدیدهای نماینده جنوب استان بوشهر

نشست صمیمی نماینده مردم شریف  جنوب استان در مجلس شورای اسلامی با مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان
حجه الاسلام والمسلمین دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی گفت: در فرهنگ جامعه جهانی، آموزش و پرورش به عنوان قلب تپنده یک مملکت می شناسند.
 شیخ موسی احمدی افزود: هرگونه پیشرفت در جامعه، چه جامعه فرهنگی، چه جامعه سیاسی وچه جامعه اقتصادی منشاء آن آموزش و پرورش است.
وی کار آموزش و پرورش را یافتن استعداد ها دانست و گفت این کار آسانی نیست.
احمدی نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از مدیر آموزش و پرورش اعلام کرد، آمادگی کامل جهت اهداف آموزش و پرورش دارم.
امین محمد داد مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان، گفت: توسعه آموزش و پرورش توسعه همه زیر ساخت ها ست.
محمد داد افزود؛ باتوجه به شرایط کرونایی، و قرار گرفتن صنعت نفت و گاز و فازهای مختلف پالایشگاهی و پتروشیمی، در شهرستان کنگان، نیاز به توجه ویژه دارد.
مدیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛با توجه به کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی شهرستان، انتظار داریم با همت و تدبیر نماینده محترم مردم در مجلس محقق شود.
وی افزود:  پوشش اینترنت بویژه در روستاهای جنوبی و تهیه گوشی های هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت تاکید کرد.
در پایان این نشست، نماینده مردم و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کنگان با مراجعه به واحد‌های مختلف اداری و دیدار با کارشناسان، از نزدیک از نحوه کار و تعامل با ارباب رجوع در جریان  قرار گرفت که مورد رضایت وی بود.
وی از کارگاه آموزشی توانمند سازی معلمان که در سالن اجتماعات برگزار شد بازدید و توانمند سازی را امری ضروری و مناسب دانست و از مسؤلان و دست اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کرد.





































































 

 

 

 

 

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18995