نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 آبان 1399 - 13:58

نوای جنوب:رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با هدف جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی، صیانت و تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان طرح ویژه ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در این استان آغاز شد.

نوای جنوب:سرهنگ قدرت الله کشکولی افزود: در این طرح که به مدت ۲ ماه ادامه دارد، مالکان و صاحبان قانونی موتور سیکلت‌هایی که تا پیش از ۲۹ اسفند ماه سال ۹۸ توقیف و در پارکینگ نگهداری می‌شوند، می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کنند.

وی بیان کرد: به منظور مساعدت با مالکان و صاحبان قانونی در فرایند ترخیص، درصورت نداشتن بیمه نامه شخص ثالث، گواهینامه رانندگی مجاز و نداشتن پلاک با دریافت تعهد و پرداخت جریمه‌های رانندگی، هزینه انتقال و پارکینگ برابر تعرفه‌های مصوب، موتورسیکلت تحویل مالک یا صاحب قانونی می‎شود.

کشکولی بیان کرد: ارائه سند مالکیت( برگ‌سبز)،کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده برای موتورسیکلت‌های فاقد پلاک الزامی است و امکان پرداخت خلافی بصورت تقسیطی وجود دارد.

وی اظهارداشت: موتورسیکلت‌های با حجم موتور بیش از ۲۵۰ سی سی، از این خدمات مستثنی است همچنین موتورسیکلت‌های که هیچگونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری یا پارکینگ ندارند نیز مشمول این طرح نمی‌شوند و باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با بیان اینکه بر اساس قانون سن تردد موتورسیکلت هشت سال است اظهار کرد: چنانچه صحت و سلامت ظاهری و فنی موتورسیکلت توسط کارشناس راهنمایی و رانندگی تایید و یا دارای برگ معاینه فنی معتبر باشد نسبت به ترخیص آنها اقدام خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار