نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 آبان 1399 - 21:49
در نشست چهارشنبه:

نوای جنوب:ابراهیم رضایی در نشست گروه جهادی افسران ولایت اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مهمی را در محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازهای نیازمندان دارند و حمایت لازم از این گروه‌ها باید انجام شود.

نوای جنوب:نماینده دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از فعالیت گروه‌های جهادی، گفت: گروه‌های جهادی باید در فضای مجازی اردو بزنند.

ابراهیم رضایی در نشست گروه جهادی افسران ولایت اظهار داشت: گروه‌های جهادی نقش بسیار مهمی را در محرومیت‌زدایی و رسیدگی به نیازهای نیازمندان دارند و حمایت لازم از این گروه‌ها باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در مجلس شورای اسلامی از طرح‌هایی که به نفع مردم است با جدیت دفاع می‌کنیم، افزود: در مجلس دنبال طرح‌هاو برنامه‌هایی خواهیم بود که تحقق عدالت را فراهم می‌سازند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از این فرصتی که در اختیار داریم به نفع مردم و برای بهبود وضعیت زندگی مردم استفاده خواهیم کرد و به هیچ وجه دنبال رفتارهای انتخاباتی نیستم.

وی حمایت از نیروهای جهادی و انقلابی را یک ضرورت دانست و ادامه داد: هر جایی که کار در دست نیروهای جهادی و انقلابی بوده به نتایج بسیار خوبی رسیده‌ایم و شاهد تحول در آن حوزه‌ها هستیم.

رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تشکیل دولت جوان حزب‌الهی اضافه کرد: شک نکنید که اگر همه مسئولین ما جهادی بودند، وضع جامعه بهتر از شرایط کنونی بود.

وی با بیان اینکه همیشه خود را در کنار و همراه نیروهای جهادی می‌بینم، تصریح کرد: یکی از حوزه‌هایی که نیروهای جهادی باید مد نظر داشته باشند، فضای مجازی است و باید در حوزه فرهنگ نیز کار جهادی انجام شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر تقویت تولید محتوا برای فضای مجازی تاکید کرد و افزود: دشمن با همه ابزار و ظرفیت‌ها در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حاضر شده است و در مقابل ما نیز باید با حضور فعالانه، وضعیت فضای مجازی و حوزه فرهنگ را ساماندهی و تقویت کنیم.

وی خواستار تلاش گروه‌های مجازی برای فعالیت بیشتر و بهتر و تولید محتوا برای فضای مجازی شد و ادامه داد: گروه‌های جهادی باید در فضای مجازی اردو بزنند تا دشمن با تهاجم فرهنگی و تبلیغات دروغین، فرزندان ما را از ما نگیرد و در جنگ اراده‌ها نتواند ایمان و اراده ایرانیان را سست کند.













کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار