کد خبر: 18698 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 آبان 1399 - 10:53
پیام رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت

نوای جنوب:بیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) زینت زمین شده است و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است





نوای جنوب:

بسمه تعالی
پیامبر صلی الله علیه وآله:
الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عَذابٌ
 وحدت مایه رحمت، و تفرقه موجب عذاب است.
بیع الاول، بهار پر طراوتی است که نام نورانی رسول اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) زینت زمین شده است و یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که با تدبیر و درایت بلند حضرت امام خمینی (ره) هفته وحدت نامگذاری شده و در حقیقت فرصتی ارزشمند برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.
وحدت، یکپارچگى مسلمانان و لزوم اتحاد میان آنان از تعالیم و آموزه های دین مبین اسلام و از اصول فرهنگ قرآنى است. بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند .
با پیروزی انقلاب اسلامی، حساسیت دشمنان اسلام برای ایجاد اختلاف و پراکندگی در میان مسلمانان بیشتر شد. چرا که تنها راه را برای به انحراف کشاندن این حرکت خودجوش مردمی در این کار می دیدند. در این برهه حساس تاریخی برماست تا با تأسی از سیره پیامبر اکرم(ص) برای تحقق هرچه بیشتر وحدت مسلمین، حفظ کرامت انسانی، تقویت صلح و مودت مسلمانان اقدامات عملی را تبیین کنیم تا توطئه های بدخواهان امت اسلامی خنثی گرد.
بدینوسیله اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) و همچنین آغاز هفته وحدت ، اقدام موهن و ننگین اهانت فرانسوی ها به ساحت شریف و مقدس حضرت محمد مصطفی (س) را محکوم نموده و توفیق روزافزون مسلمانان را که همانا جوابی دندان شکن به استکبار جهانی و دشمنان اسلام و مسلمین است را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.
یوسف وطن دوست
رئیس شورای اسلامی شهر خارگ
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18698