کد خبر: 18697 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 10 آبان 1399 - 10:51
پیام شهردار خارگ به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) ، هفته وحدت و محکومیت توهین به ساحت شریف پیامبر

نوای جنوب:به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آیه ۱۰»





 

نوای جنوب:

بسمه تعالی
«إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَهٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّکُمْ تُرْحَمُونَ»
به حقیقت مؤمنان همه برادر یکدیگرند پس همیشه بین برادران ایمانی خود صلح دهید و خداترس و پرهیزکار باشید، باشد که مورد لطف و رحمت الهی گردید. «سوره حجرات، آیه ۱۰»
وحدت و برادری از زیباترین و والاترین واژه ها وحدت است . وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیاء برای جوامع بشری به ارمغان آورد. اتحاد از مهم ترین مسائلی است که مسلمانان از صدر اسلام تا کنون بر مبنای تعالیم اسلامی و دیانت توحیدی با آن مواجه بوده اند .
وجود اتحاد اسلامی بر توانایی و مقاومت جامعه برای مقابله با دشمنان خارجی می افزاید و فراهم کننده قدرتی حقیقیست و در عصر حاضر یکی از مسائل اساسی جهان اسلام همین اتحاد میان مسلمانان است و در روزهایی که بی حرمتی و هتک حرمت کوردلان استکبار جهانی و فرانسوی ها به پیامبر اسلام جوامع اسلامی و انسانی را آزرده خاطر کرده است ، وحدت میان مسلمانان به خصوص اهل تشیع و اهل تسنن بیش از پیش اهمیت دارد.
سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) محوری برای هم صدایی و هم افزایی بوده و هفته وحدت این یادگار ماندگار تجلی و نمادی برای ترسیم این همدلی محسوب می گردد و در تعبیر مقام معظم رهبری به خوبی چنین آمده است که وجود نبی اکرم(ص) بزرگترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده است.
اینجانب ضمن تبریک هفته وحدت و تبریک پیشاپیش ولادت پیامبر اکرم(ص) فخر عالم و آدم ،پیام آور رحمت و سعادت و ولادت امام جعفر صادق(ع) به امت اسلامی به ویژه مردم شریف استان بوشهر و جزیره خارگ که با همدلی در راستای تقویت وحدت اسلامی نقش آفرینی می نمایند ، توفیق همگان را از بندگی خداوند منان مسئلت می نمایم.
عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18697