کد خبر: 18594 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 آبان 1399 - 22:58
میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تفریحگاه‌های استان مطلوب نیست

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در تفریحگاه‌های استان به‌ویژه سواحل، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب نیست.

نوای جنوب: سعید کشمیری با قدردانی از آحاد مختلف مردم جامعه در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: تنها راه مصون ماندن از  ابتلا، بستری و مرگ کرونایی استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و اجتماعات است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا استان بوشهر با بیان اینکه 50 درصد شهرستان‌های این استان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد بیان کرد: در این شهرستان‌ها حضور دانش آموزان در مدارس ممنوع شده و دانش آموزان از طریق فضای مجازی شبکه شاد فعالیت‌های خود را دنبال می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه همه گروه‌های سنی در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار دارند گفت: گروه سنی سالمندان در معرض آسیب بیشتری قرار دارند و سالمندی به عنوان عامل خطر ابتلا به بیماری کرونا محسوب شده است.

کشمیری، با تاکید بر خرید الکترونیکی برای حضور نیافتن در بازار خاطر نشان کرد: پرهیز از حضور یافتن در بازارها، سلامتی مردم را در ابعاد گوناگون تضمین می‌کند و خرید الکترونیکی می‌تواند در این عرصه راهگشا باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه "در تفریحگاه‌های استان به‌ویژه سواحل، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطلوب نیست" گفت: مردم باید در کنار سواحل ضمن استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی، از نشست‌های تجمعی و دورهمی پرهیز کنند چراکه تنها راه مصون ماندن از ابتلا به کرونا همین مهم است.

کشمیری با اظهار امیدواری در رعایت پروتکل بهداشتی برای کاهش بیماران کرونایی افزود: امید می‌رود با ادامه رعایت پروتکل‌های بهداشتی شاهد کاهش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در روزهای آینده باشیم.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18594