کد خبر: 18570 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 04 آبان 1399 - 20:38
شاهین بوشهر ،رویای بازگشت به لیگ برتر یا خرج تراشی بی‎نتیجه؟

نوای جنوب:انتخاب "فراز کمالوند" برای مربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر مدافعان و منتقدانی در میان فوتبال دوستان و هواداران این تیم دارد.

نوای جنوب:"فراز کمالوند" برای مربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر مدافعان و منتقدانی در میان فوتبال دوستان و هواداران این تیم دارد.

 

انتخاب "فراز کمالوند" برای مربیگری تیم شاهین شهرداری بوشهر مدافعان و منتقدانی در میان فوتبال دوستان و هواداران این تیم دارد.

 گروهی که از این انتخاب دفاع می کنند، معتقدند شاهین برای بازگشت به لیگ برتر به فردی مانند کمالوند روی نیمکتش نیاز دارد که سوابق موفقی از این دست دارد.

آنها به این موضوع اشاره می کنند که او در دهه 80 موفق شد در قامت سرمربی با تیم های استقلال اهواز، شیرین فراز کرمانشاه و تراکتور تبریز به لیگ برتر صعود کند.

از طرفی در فضای مجازی برخی هواداران شاهین معتقدند کمالوند مرد روزهای سخت نیست و درصورت بروز کوچکترین اتفاق ناخوشایند مانند تاخیر در پرداخت قراردادها یا پیشنهاد بهتر، قید شاهین را خواهد زد و تیم را رها می کند.

آنها همچنین معتقدند بحای امید بستن به بازگشت سریع شاهین به لیگ برتر، بهتر بود با مربیان بومی، این تیم در لیگ یک با ترکیبی که اکثریت آنها بازیکنان بومی هستند، چند سال به کسب تجربه در لیگ آزادگان می پرداخت تا در شرایط حرفه ای و آماده تر به لیگ برتر برسد. اتفاقی که گزینه های باتجربه ای در میان مربیان استان برای این امر وجود داشت.

این گروه همچنین نگران جذب بازیکنان از رده خارج و بی کیفیت توسط کمالوند هستند که عملا فقط سوختن بودجه شهرداری در مسیر تیمداری است.

به هرحال اکنون همه می دانند شاهین که در پایان لیگ نوزدهم به دسته اول سقوط کرد با هدف بازگشت دوباره به رقابت های لیگ برتر به همین خاطر به سراغ کمالوند رفته است.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18570