کد خبر: 18567 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 04 آبان 1399 - 13:42
خانه هلال آبپخش افتتاح شد

نوای جنوب:هفتادمین خانه هلال استان بوشهر در شهر آبپخش شهرستان دشتستان گشایش یافت.

نوای جنوب:به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل آیین افتتاح هفتادمین خانه هلال استان بوشهر در شهر آبپخش شهرستان دشتستان برگزار شد.

 
 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در خانه‌های هلال ابتدا افراد آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند سپس سازماندهی می‌شوند تا بتوانند در زمان حوادث یاریگر افراد حادثه دیده باشند.
 
غلامرضا حاجیانی با بیان اینکه کشور ما جزو کشور‌های حادثه خیز است، افزود: نیرو‌های امدادی شهرستان باید همیشه آماده مقابله با حوادث باشند و به همین دلیل آموزش نیرو‌ها همیشه در اولویت برنامه‌ها است.
 
او عنوان کرد: آموزش و استفاده از ظرفیت نیرو‌های امدادی و داوطلب می‌تواند در زمینه کاهش خسارات ناشی از حوادث به مسئولان کمک کند.
 
ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی هم با قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر استان بوشهر در دوران کرونا بیان کرد: مدیریت اولیه حوادث و سوانح به دست خود مردم تا رسیدن نیرو‌های امدادی و ارائه خدمات از مهمترین اهداف راه اندازی خانه‌های هلال در روستا‌ها و مناطق مختلف شهری است و امیدوارم با راه اندازی این خانه‌های هلال و آموزش نیرو‌های داوطلب به بهترین شکل ممکن بتوانیم در مقابل حوادث و بلایای طبیعی مقابله کنیم.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18567