کد خبر: 18518 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 01 آبان 1399 - 21:26
اجرای طرح "آخرین حلقه قطع زنجیره کرونا" در شهرستان بوشهر+تصاویر

نوای جنوب: طرح آگاهی بخشی آخرین حلقه قطع زنجیره کرونا در شهرستان بوشهر اجرا شد

نوای جنوب: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر در این باره گفت: طرح آگاهی‌بخشی برای قطع زنجیره شیوع کرونا، با عنوان "آخرین حلقه" از ۱۶ مهرماه در سطح شهرستان بوشهر آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

هادی اخلاقی افزود: این طرح به منظور آشنا کردن شهروندان با علائم و عوارض بیماری کووید ۱۹، تشویق و ترغیب افراد به استفاده از ماسک و سایر دستورالعمل‌های بهداشتی، افزایش سلامت جامعه و آشنایی جامعه هدف با آسیب های ناشی از عدم رعایت پروتکل ها در نقاط مختلف شهر ها مانند سواحل، بوستانها بازارها و دیگر نقاط پرتردد و شلوغ در حال اجراست.

 ایشان همچنین اظهار داشت: این طرح با مشارکت دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر، فرمانداری شهرستان، بهداشت و درمان، شرکت عمران عالیشهر، صدا و سیمای مرکز استان، پایگاه اطلاع رسانی خلیج فارس و تولیدی ماسک دکتر عزیزنژاد توسط سازمان‌های مردم نهاد شهرستان برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت، سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بوشهر در پایان از شهروندان خواست با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه زدن ‌ماسک، عدم حضور غیر ضروری در مکان های عمومی و برگزار نکردن دورهمی های خانوادگی و دوستانه در قطع زنجیره ویروس کرونا و سلامت جامعه همکاری و تلاش کنند.




























































 





لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18518