کد خبر: 18487 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 30 مهر 1399 - 08:50
از کارکنان شهرداری وحدتیه تقدیر شد+تصاویر

نوای جنوب:وحدتیه در این آئین که روز سه شنبه ۲۹ مهرماه در محل دفتر شهردار وحدتیه برگزار گردید،مهندس ندری کارشناس دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر، آقایان زال و صفرپور معاونین شهردار وحدتیه و اسماعیلی مدیر خدمات شهری و فضای سبز شهرداری حضور داشتند‌.

نوای جنوب: با حضور نماینده استانداری بوشهر آئین تکریم،تجلیل و تقدیر از غسال ها و خادمین آرامستان های شهر وحدتیه برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین که روز سه شنبه ۲۹ مهرماه در محل دفتر شهردار وحدتیه برگزار گردید،مهندس ندری کارشناس دفتر شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر، آقایان زال و صفرپور معاونین شهردار وحدتیه و اسماعیلی مدیر خدمات شهری و فضای سبز شهرداری حضور داشتند‌.

 در این آئین از خدمات چندین ساله،زحمات و تلاش های صادقانه،بی منت، شبانه روزی و خستگی ناپذیر غسال ها و خادمین آرامستان های جنت و فردوس شهر وحدتیه جناب آقایان:

🔹 عباس بنوی
🔹 حسینقلی کازرونی 

با اهدای هدایایی از جانب استانداری بوشهر،تقدیر، تجلیل و تشکر به عمل آمد.

 لازم به توضیح است که تلاش ها و زحمات این خادمین در جهت تغسیل اموات و همکاری و تعامل با شهروندان جهت خاکسپاری و دفن مردگان و درگذشتگان در طول سال های گذشته خصوصاً دراین چندماه اخیر که شاهد شیوع بیماری کرونا درسطح جامعه هستیم، بسیار شایان توجه و مورد تکریم و تجلیل همشهریان قدردان و قدرشناس قرار گرفته است.













لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18487