نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 مهر 1399 - 13:42

نوای جنوب:مدیر روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر گفت: سایت ثبت احوال این استان شب گذشته برای لحظاتی مورد تهدید هکری قرار گرفت اما اکنون با تصمیم این اداره کل به منظور ارتقا امنیت از دسترس خارج شده‌است.

نوای جنوب:پژمان بختیاری در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: درگاه اینترنتی ثبت احوال این استان شامگاه شنبه برای دقایقی مورد هک قرار گرفت که در این اقدام هکر هیچ دسترسی به محتوای سایت نداشته است و فقط روی آدرس سایت تصویر کودک دیری که در هفته گذشته خودکشی کرد را به همراه نوشتاری بارگزاری کرده بود.

وی افزود: نام، مشخصات و هدف هکر هنوز به روشنی مشخص نیست و پلیس فتا و شرکت پشتیبان سایت به طور جدی پیگیر روشن شدن این مساله هستند.

بختیاری اظهارداشت: در زمان حاضر پرتال اداره کل ثبت احوال بوشهر را به علت رخ دادن این تهدید، از دسترس خارج شده‌است تا امنیت سنجی و ارتقا امنیت سایت صورت گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود سایت تا پایان امروز در دسترس کاربران قرار گیرد.

وی تاکید کرد: درگاه اینترنتی اداره کل ثبت احوال استان بوشهر خبری است و اطلاعات جمعیتی استان در پایگاه اطلاعات جمعیت کشور متمرکز است.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
هکر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار