کد خبر: 18393 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 26 مهر 1399 - 14:26
کودتای رختکن بارسا علیه بارتومئو؟

نوای جنوب:رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند بازیکنان تیم اول بارسلونا با ارسال یک بوروفکس به دفتر ریاست باشگاه با کاهش دستمزدهایشان مخالفت کرده اند.

نوای جنوب:درحالیکه احتمال صادر شدن رای عدم اعتماد به یوسپ ماریا بارتومئو روز به روز پررنگ تر می شود خبرهای بد برای رئیس باشگاه بارسلونا یکی بعد از دیگری از راه می رسد. به گزارش رسانه های اسپانیایی او امروز وقتی در دفتر کار خود حاضر شود با جدیدترین خبر بد مواجه می شود: فکسی از سوی بازیکنان بارسلونا که با پیشنهاد کاهش دستمزدهایشان مخالفت کرده اند.

 

 

بارتومئو در حال حاضر بین هواداران و بازیکنان از کمترین میزان محبوبیت برخوردار است. بعد از ماجرای درگیری با مسی در طول تابستان جدیدترین ضربه به رئیس باشگاه از سوی رختکن بارسلونا وارد شده.

مارکا می گوید بازیکنان بارسلونا با ارسال یک بوروفکس رسمی به دفتر ریاست باشگاه به صراحت اعلام کرده اند که پیشنهاد بارتومئو برای کاهش دستمزدهایشان که با هدف کمک به وضعیت مالی باشگاه در دوران کرونا انجام شده بود را نمی پذیرند.

 

 

بارتومئو پیشنهاد داده بود که بازیکنان و کارکنان باشگاه با کاهش 30 درصدی دستمزدهای خود موافقت کنند. بارسلونا همچنان امیدوار است درباره این پیشنهاد به توافق دوطرفه دست پیدا کند ولی اگر چنین توافقی حاصل نشود، باشگاه به صورت یک طرفه این کاهش را انجام خواهد داد.

 

با اینکه بارتومئو و مدیرانش توانسته اند هزینه های باشگاه را نسبت به فصل 2019-2020 به میزان 19 درصد کاهش دهند ولی بودجه باشگاه به دلیل شرایط اقتصادی ناشی از بحران کرونا همچنان با مشکلات زیادی مواجه است. بارسلونا چندی پیش اعلام کرد که در نتیجه اپیدمی کرونا به صورت مستقیم چیزی نزدیک به 97 میلیون یورو ضرر کرده. بارسا به همین خاطر امسال تابستان چند بازیکن خود را تنها به این دلیل واگذار کرد که دیگر مجبور به پرداخت دستمزد بالای آنها نباشد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18393