کد خبر: 18375 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 25 مهر 1399 - 23:25
محدودیت‌ها‌ یک هفته دیگر تمدید شد

نوای جنوب:رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اعمال محدودیت‌ها برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا در استان بوشهر گفت: با توجه به روند افزایشی ابتلا به بیماری کرونا، محدودیت‌های کرونایی در استان بوشهر یک هفته دیگر تمدید شد.

نوای جنوب:سعید کشمیری در گفت‌وگو با تسنیم از افزایش مبتلایان به کرونا در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به آمار ابتلا  به کرونا در استان که روند افزایشی دارد روزانه بیش از 50 نفر بستری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از تمدید محدودیت‌ها در استان  بوشهر برای هفته آینده خبر داد و بیان کرد: با توجه به روند افزایشی مبتلایان به کرونا در استان بوشهر در هفته جاری محدودیت‌ها اعمال و برای  تمدید در هفته آینده هم موافقت شد.

دبیرستاد ملی مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هفته آینده تمام کلاس‌ها در مدارس و آموزشگاه‌های مختلف به صورت فضای مجازی برگزار می‌شود گفت: در این راستا فعالیت رستوران‌ها سلف سرویسی نیست و به صورت بیرون‌بر است.

وی، از تعطیلی چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و تمام مراکز تجمعی خبر داد و خاطر نشان کرد:سعی شده که زنجیره انتقال ویروس کرونا برای کاهشی شدن تعداد بیماران ابتلا به این ویروس شکسته شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه میزان ابتلا به کرونا بالا است تصریح کرد: اکنون شش شهرستان 10 گانه استان بوشهر در وضعیت قرمز قرار دارد و عسلویه هم که در مرحله هشدار بود به قرمز رسید.

کشمیری با تاکید بر پرهیز از شرکت در مراسم‌ها و جلوگیری از تجمع‌ها افزود: در آینده که ماه صفر به پایان می‌رسد و ممکن است مراسم عروسی‌ها افزایش یابد که لازم است رعایت همه جانبه در جلوگیری از تجمع‌ها مورد توجه قرار بگیرد چراکه اگر رعایت نشود این مراسم‌ها می‌تواند منشاء بیماری شود.

وی با بیان اینکه استفاده  مردم از ماسک در سواحل استان بوشهر و پارک‌ها کم است افزود: رعایت پروتکل بهداشتی در سواحل استان 60 درصد است که باید افزایش یابد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18375