کد خبر: 18327 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 23 مهر 1399 - 22:36
کشمیری:هر علائم سرما خوردگی کرونا است

نوای جنوب: دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر دیگر چیزی به عنوان سرماخوردگی نداریم بلکه هرگونه علائمی مانند آبریزش بینی و کوفتگی نشانه کرونا بوده و افراد درگیر به این علائم باید در منزل قرنطینه شوند.

نوای جنوب:؛ دکتر سعید کشمیری بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند و اکنون ۳۱۰ بیمار در این بخش‌ها بستری هستند.
 
وی افزود: در شبانه‌روز گذشته ۴۶ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۳۳ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به فوت سه بیمار کرونایی در استان گفت: متأسفانه ۳ نفر از همشهریانمان روز‌های گذشته فوت شده‌اند که آزمایش کرونایشان امروز مثبت اعلام شده است.
 
وی عنوان کرد: موارد فوتی در رده سنی ۴۴ تا ۵۷ ساله و دارای بیماری زمینه‌ای فشارخون بالا، دیابت، بیماری قلبی و عروقی، آسم و بیماری کلیوی بوده‌اند.
 
دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۳۸ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند ادامه داد: از این تعداد در حال حاضر ۱۴ مورد با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.
 
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون را ۱۴ هزار و ۴۹ نفر عنوان کرد.
 
وی گفت: با ثبت موارد فوتی جدید، مجموع جا ن‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۲۳ مهرماه به ۶۴۴ ‏مورد رسیده است.
 
دکتر کشمیری تاکید کرد: در حال حاضر، دیگر چیزی به عنوان سرماخوردگی نداریم بلکه هرگونه علائمی مانند آبریزش بینی و کوفتگی نشانه کرونا بوده و افراد درگیر به این علائم باید در منزل قرنطینه شوند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18327