کد خبر: 18216 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 17 مهر 1399 - 22:26
دکتر نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر :۷۴ تخت‌ بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر به بیماران کرونایی اختصاص دارد

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهرگفت: شمار تخت‌های بیمارستانی ویژه بیماران کرونایی در این استان از ۱۸ تخت تیرماه اکنون به ۷۴ تخت افزایش یافته است.





 

نوای جنوب:دکتر زهرا نویدی فرد روز پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران  افزود: اکنون بیمارستان سلمان فارسی بوشهر با ۵۸ تخت بستری بعد از بیمارستان شهدای خلیج فارس بیشترین تعداد بیماران کرونایی استان را به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد: از مجموع ۲۶۰ تخت بستری درمان تامین اجتماعی استان بوشهر ۷۴ تخت در دو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص) عسلویه برای درمان بیماران کرونایی اختصاص پیدا کرده است.

نویدی فرد ادامه داد: از آغاز شیوع کرونا در کشور کادر درمانی تامین اجتماعی استان دوشادوش سایر مراکز درمانی ایثارگرانه در راه خدمت به بیماران تلاش کرده و حتی در این راه سلامتی تعدادی از آنان به مخاطره افتاده و شهیدی نیز تقدیم راه سلامت کرده است.

وی گفت: با وجود ابتلای قریب به ۳۰۰ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی استان به ویروس کرونا و فشار ناشی از شرایط کرونایی هیچ‌گونه خدمتی معطل نمانده و تلاش شده با به ‌کارگیری نیروی های جایگزین خدمات درمانی دچار وقفه نشود.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به توصیه‌های پیشگیری از ابتلا به کرونا از سوی مردم کمک بسیار بزرگی به کسانی است که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و در معرض آسیب جدی این بیماری قرار دارند.

وی افزود: از مردم عاجزانه  تقاضا می‌شود تا با ساده انگاری این بیماری نیروهای زحمتکش درمانی را خسته نکنند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18216