نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 16 مهر 1399 - 21:48
به مناسبت اربعین حسینی

نوای جنوب:حبیبه فخرایی رئیس شورای شهرستان دیر به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی پیام تسلیتی صادر کرد





 

نوای جنوب:

                                   بنام خدا

حماسه حسینی(ع) واقعه همیشه جاوید تاریخ اسلام است که در رگ و جان مسلمانان جهان ریشه دارد و از این رو اربعین حسینی نیز مهم، دارای اهمیت و ماندگار خواهد بود چون خونی تازه‌ بر پیکره اجتماع برای مبارزه با مستکبران و ظالمان جهان در رگهای یکایک مسلمانان دنیای اسلام می دمد.

اعتقاد همه ما این است که سیل خروشان و مواج اربعین حسینی بنیان های کاخ ظلم و ستم را به لرزه در آورده و سرانجام‌ ویران می کند.

به واقع اربعین‌حسینی(ع) نه تنها روز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان واقعه کربلا است بلکه رمز ماندگاری قیام عاشورا در طول تاریخ بوده و هست که جوشش خون آقا سیدالشهداء و هفتاد و دو تن از یاران باوفای آن حضرت هرگز فروکش نمی کند بلکه آزادگان و آزادیخواهان جهان را دور هم جمع نموده و آنها را بر مستکبران غالب می نماید.

اربعین حسینی(ع) همچنین روزی است که پرچم سرخ پیام شهادت شهیدان کربلا به دست قافله سالار اسراء دشت نینوا، حضرت زینب کبری(س) دوباره برافراشته می شود ‌و پیام قیام خونین کربلا برای همیشه جاودانه شده است.

 فرا رسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به همه شیعیان به ویژه مردم دوستدار اهل بیت  استان بوشهر و شهرستان و شهر دیر   تسلیت گفته و امیدوارم همه ما همواره رهرو صدیق آن امام همام باشیم.

 

                                         حبیبه فخرایی

                               رئیس شورای شهرستان دیر



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حبیبه فخرایی

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار