کد خبر: 18184 ، سرويس: اخبار استان فارس
تاريخ انتشار: 16 مهر 1399 - 13:41
استاندار فارس: فارس نیازمند اختصاص اسکله و بندر است!

نوای جنوب:عنایت‌الله رحیمی با تأکید بر اینکه توسعه صادرات استان نیازمند اختصاص اسکله و بندر است گفت: ایمیدرو و ایدرو در این زمینه امکانات مناسبی دارند که می‌توانند در اختیار استان قرار دهند.

نوای جنوب:.

  عنایت‌الله رحیمی با اظهار اینکه در شرایط کنونی کرونا و تحریم مانع توسعه اقتصادی شده، گفت: عبور از این محدودیت‌ها با تلاش و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها امکان‌پذیر است.
رحیمی با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت تجربه فعالیت عملیاتی در صف و ستاد را داشته‌اند خواهان تفویض اختیار بیشتر به استان‌ها و تمرکززدایی در این حوزه شد.
وی گفت: بی‌تردید کسانی که در استان‌ها با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند بیشتر از افرادی که در مرکز مسئولیتی دارند به مشکلات و راهکار‌های عبور از آن‌ها آگاه هستند؛ بنابراین تفویض اختیار به نمایندگان دولت و وزرا در استان‌ها راهگشا خواهد بود.
استاندار فارس با تأکید به اینکه مدیریت بازار در شرایط کنونی ضرورت جدی دارد، اظهار کرد: تشدید نظارت و سیاست‌گذاری‌های لازم از شدت نگرانی مردم می‌کاهد و زمینه‌ساز ثبات بیشتر در بازار خواهد شد.
وی با تأکید بر اینکه توسعه صادرات استان نیازمند اختصاص اسکله و بندر است گفت: ایمیدرو و ایدرو در این زمینه امکانات مناسبی دارند که می‌توانند در اختیار استان قرار دهند.
استاندار فارس تصریح کرد: تعدادی از صنایع راکد استان فعال شده و تعدادی در حال راه‌اندازی است که با حمایت وزارت صمت توفیق بیشتری حاصل خواهد شد.
لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18184