کد خبر: 18024 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 08 مهر 1399 - 17:11
واکنش مدیرعامل استقلال به تکذیب استراماچونی/ سعادتمند سند رو کرد+عکس

نوای جنوب:مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به استوری استراماچونی در فضای مجازی سند جدیدی از مذاکراتش با این سرمربی ایتالیایی رو کرد.

نوای جنوب:مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به استوری استراماچونی در فضای مجازی سند جدیدی از مذاکراتش با این سرمربی ایتالیایی رو کرد.پس از استوری امروز آندره‌آ استراماچونی در واکنش به صحبت‌های شب گذشته احمد سعادتمند در خصوص روند مذاکرات با این سرمربی ایتالیایی و تکذیب این اظهارات، مدیرعامل استقلال سند مذاکراتش با پاستورلو، ایجنت مربی ایتالیایی را منتشر کرد و نوشت: صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر در هتل کالکشن رم انجام دادیم.

 

سعادتمند سند رو کرد+عکس

ترجمه متن این مکالمات به شرح زیر است:

فدریکو عزیز ما بسیار خوشحالیم که در آخرین مراحل توافق هستیم و همانطور که می دانید از دهم سپتامبر در دوحه خواهیم بود. و اکنون وکیل ما و شما در حال آماده سازی پیش نویس توافق نامه هستند، ما به شما و آندره‌آ پیشنهاد می‌کنیم در این بازی‌ها مهمان ویژه ما برای دیدن مسابقات باشید و همچنین می‌توانیم توافق‌نامه را در دوحه نهایی کنیم و آن را امضا کنیم. و دوباره می‌دانید که پس از این رقابت‌ها، آماده‌سازی برای فصل جدید لیگ ایران آغاز خواهد شد. منتظر پاسخ شما هستیم.

پاسخ پاستورلو: تا این سه شرط انجام نشود چیزی نهایی نشده.

۱- ۹۰۰هزار یورو به حساب استرا واریز شود.
۲- فدراسیون مجوز حضور استرا را بدهد.
۳- قرارداد جدید با مبلغ ۱.۳۵۰ هزار یورو امضا شود.
تا زمانی که این سه کار انجام نشود استرا جایی نمی‌رود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/18024