کد خبر: 17966 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 05 مهر 1399 - 14:43
۲۴ دستگاه «بیت کوین» در دشتستان کشف شد +تصویر

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۲۴«بیت کوین» (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال در شهر برازجان خبر داد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۲۴«بیت کوین» (دستگاه استخراج ارز دیجیتال) به ارزش ۱.۷ میلیارد ریال در شهر برازجان خبر داد.

بوشهر| 24 دستگاه «بیت کوین» در دشتستان کشف شد

به گزارش  تسنیم؛ سرهنگ فرهاد آراوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در برازجان با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم با پلیس در همه عرصه‌ها اظهار داشت: شهرستان دشتستان از امنیت مطلوبی برخوردار است که از همکاری و مشارکت مردم قدردانی می‌شود.

 

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس برای رصد و کشف جرائم  افزود: نیروی پلیس در شهرستان دشتستان با رصد و تلاش شبانه‌روزی زمینه برقراری امنیت پایدار را فراهم کرده است.

 

رئیس پلیس دشتستان از کشف دستگاه استخراج ارز دیجیتال در برازحان خبر داد و خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار و اطلاعات موثق دریافتند که فردی اقدام به نگه‌داری دستگاه استخراج ارز دیجیتال در منزلش در شهر برازجان کرده است .

 

سرهنگ آراوند با بیان اینکه در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگه‌داری دستگاه استخراج ارز دیجیتال، نیروی انتظامی تحقیقات لازم خود را با هماهنگی مقام قضائی آغاز کرد گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی و با طراحی دقیق عملیاتی در بازرسی از منزل مذکور تعداد 24 دستگاه  استخراج ارز دیجیتال  (ماینر) و 13 دستگاه پاور مربوطه  کشف شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات مذکور را یک میلیارد  و 700 میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت:در پی کشف این تجهیزات  متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند.

 

 وی با اشاره به اینکه پلیس دشتستان دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده است از شهروندان خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصا امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17966