کد خبر: 17879 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 31 شهريور 1399 - 13:12
پيام فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان بمناسبت هفته دفاع مقدس

نوای جنوب:دفاع مقدس افتخار آمیزترین واژه در تاریخ رشادت های غرور آفرین سرزمین سرافراز ایران است که جلوه های بی نظیر آن در پیشینه سراسر افتخار این دیار کهن می درخشد.





 

نوای جنوب:

بسمه تعالي))

دفاع مقدس افتخار آمیزترین واژه در تاریخ رشادت های غرور آفرین سرزمین سرافراز ایران است که جلوه های بی نظیر آن در پیشینه سراسر افتخار این دیار کهن می درخشد. فرزندان پاک این سرزمین در هشت سال دفاع مقدس علاوه بر دفاع از جان ، مال ، ناموس و تمامیت ارضی ایران اسلامی ، فرهنگ غنی دفاع مقدس را به  جهانیان عرضه کردند و این پیام را به گوش زرمداران و زورمداران عالم رساندند که ایران اسلامی اهل تهاجم ، تجاوز نبوده و آغازگر هیچ جنگی نمی باشد ولی در مقابل تهاجم و تعرض با تأسی از آموزه های دینی با تمام قوا و با رعایت تمامی اصول اخلاق انسانی همچون کوه استوار می ایستد و مقاومت می کند . دفاع مقدس پیام آور وارستگی ملت ایران از دام ابر قدرت های پوشالی و پیشرفت افتخار آمیز در عرصه های علمی  ، دفاعی و فن آوری می باشد. این فرماندهی فرارسیدن هفته سراسر افتخار دفاع مقدس را به خانواده های معظم شهیدان ، ایثارگران ، جانبازان ، آزادگان ، یادگاران دوران دفاع و حماسه و ملت مقاوم و همیشه پیروز ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان پیشرفت و اعتلای روز افزون کشور عزیزمان را در عرصه های داخلی و بین المللی مسئلت می نماید.
                                                              فرمانده انتظامي شهرستان دشتستان                                                                       سرهنگ فرهاد آراوند

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17879