کد خبر: 17835 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 29 شهريور 1399 - 13:46
بازدید رییس و اعضاء شورای شهر برازجان از سازمان آتش نشانی +جزئیات و تصاویر

جنوب:در پی بازدید رئیس شورای اسلامی شهر برازجان از سازمان آتش نشانی که با همراهی ۳ نفر از  اعضای شورا اسلامی شهر برازجان صورت پذیرفت از  ایستگاهای یک  و دو آن سازمان بازدید و اعضای شورای شهر در  روند مشکلات قرارگرفته و پیرامون این موضوع تبادل نظر کردند.

نوای جنوب:در پی بازدید رئیس شورای اسلامی شهر برازجان از سازمان آتش نشانی که با همراهی ۳ نفر از  اعضای شورا اسلامی شهر برازجان صورت پذیرفت از  ایستگاهای یک  و دو آن سازمان بازدید و اعضای شورای شهر در  روند مشکلات قرارگرفته و پیرامون این موضوع تبادل نظر کردند.

 ساحل تنگستانی رئیس شورا در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات مجموعه آتش نشانی و ایثارگری این مجموعه در تمام مسائل بحرانی شهر عنوان نمودند این مجموعه با توجه به حساسیت ماموریت  ذاتی خود می بایست نیروهای ورزیده، آموزش دیده و تخصصی در حوزه بحران فعالیت نماید و به هیچ عنوان از نیروی غیر تخصصی استفاده نکنید
 در ادامه رئیس شورا با توجه به وسعت و جمعیت شهر برازجان اعلام نمود شهر برازجان نیاز به یک ایستگاه آتش نشانی جدید در محلات شرقی برازجان دارد و این امر می بایست هرچه سریعتر در دستور کار شهرداری و شورا قرار گیرد  و این موضوع مستلزم درخواست شهرداری و تصویب و تخصیص بودجه مناسب برای سال آینده می باشد.
در این دیدار محراب بنافی؛رئیس کمیسیون خدمات شهری اظهار داشت بنده و اعضای شورا در راستای تکریم پرسنل خدوم آتش نشانی قبل از ۷ مهر روز آتش نشانی  خدمت شما حضور یابیم و پیشاپیش این روز را به شما و همکاران دلسوزتان تبریک عرض کنیم

ایشان کمبودهای در آن سازمان متذکر و اعلام داشتند با توجه به ماموریت خطیر آتش نشانی در این شرایط کرونایی این مجموعه می بایست  البسه ، ماسک ، گان و... مجهز باشد و سوالاتی پیرامون این موضوع از مدیر عامل سازمان پرسیداند تا شورا در روند فعالیت‌های این سازمان قرار گیرد و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد.
بنافی نماینده شورای شهر در سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه اعضای شورا در کنار مجموعه آتش نشانی است عنوان نمودند همه ما در یک مجموعه هستیم و برای خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم ، همیشه و همه جا آماده ایم.

سید خدیجه حسینی دیگر عضو شورا در این جلسه ضمن خداقوت خدمت رئیس سازمان آتش نشانی و همکاران از میزان بودجه سازمان و تخصیص اعتبارات سوالاتی داشتند.
محمد علی عباسی؛مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: ضمن تقدیر و تشکر از شما اعضای محترم شورا که به سازمان آتش نشانی تشریف آورده‌اید و با حضورتان باعث دلگرمی و امید برای بنده و سازمان شده‌اید

ایشان عنوان نمودند در زمان مدیریت بنده هیچ کدام از نیروهای سازمان آتش‌نشانی به شهرداری نرفته‌اند و شدیدا مخالف این کار هستم و اجازه انتقال نیروی سازمان آتش‌نشانی  به شهرداری یا سایر سازمان‌ها نداده ام و با بیان نمودند در حال حاضر کمبود نیرو داریم و باید فکر اساسی برای این موضوع کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی ادامه داد؛ اوایل کرونا ، متاسفانه مشکل لباس ، ماسک ،گان و... داشتیم ولی در حال حاضر اوضاع بهتر شده و از گروه‌های جهادی تقدیر و تشکر کردند.

وی اضافه کرد: این سازمان خودروها مختلفی دارد و اما هزینه خرید خودرو و تجهیزات جدید بسیار سنگین است و می بایست در بودجه سال آینده مبلغ قابل توجهی برای این موضوع اختصاص یابد

در این جلسه اعضای شورا  با بیان اینکه مصوبه‌ای جهت حل مشکلات نیروی انسانی، تجهیزات آتش نشاني ، احداث ایستگاه شماره ۳ خواهند داشت خواستار پیگیری تمام کمبودها توسط رئیس سازمان تا حصول نتیجه شدند.













لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17835