کد خبر: 17804 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 27 شهريور 1399 - 20:44
مرکز آموزشی صنایع دریایی کشور در دیر افتتاح می شود

نوای جنوب:رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر گفت: سال آینده نخستین مرکز آموزشی صنایع دریایی کشور در بندر دیر افتتاح می شود.







نوای جنوب:   رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر گفت: سال آینده نخستین مرکز آموزشی صنایع دریایی کشور در بندر دیر افتتاح می شود.


حسین درویشی اظهار داشت: آموزش های مهارتی در سال جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا، در هر کارگاه آموزشی بصورت تک شیفت و با حضور حداکثر هشت نفر با توجه به محیط کارگاه فنی برگزار می شود.
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 46 دوره آموزشی با تنوع 23 حرفه آموزشی در حوزه خدمات، صنعت و کشاورزی  در شهرستان دیر برگزار شده است.
وی عنوان کرد: بیشترین حجم برگزاری فعالیت آموزشی در حوزه ثابت پادگان ها و روستاها و مابقی در کارگاه های سیار شهری و صنایع و اصناف بوده است.
حسین درویشی گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری 431 نفر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی با شرکت در دوره های آموزشی بخش دولتی، آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر از افتتاح نخستین مرکز آموزشی صنایع دریایی کشور در شهرستان دیر خبر داد و یادآور شد: این مرکز سال آینده با ظرفیت آموزشی متقاضیان سراسر کشور در شهر دیر افتتاح خواهد شد.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17804