کد خبر: 17767 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 26 شهريور 1399 - 12:37
اتتصاب مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات شهران وحدتیه +تصاویر

نوای جنوب: با حضور شهردار و سایر مسئولین شهری و استانی،مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر وحدتیه منصوب گردید.

نوای جنوب: با حضور شهردار و سایر مسئولین شهری و استانی،مدیر جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات شهر وحدتیه منصوب گردید.

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در این آئین و نشست که روز سه شنبه ۲۵ شهریور ماه در محل سالن کنفرانس شهرداری وحدتیه برگزار گردید،علاوه بر مهندس عباسی شهردار وحدتیه،آقایان ابراهیمی مسئول بازرسی ستاد عتبات عالیات استان بوشهردر معیت آقای غلامی،ثبوت مدیر این ستاد در شهرستان دشتستان، حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت شهر،هیبت سالاری دبیر کمیسیون فرهنگی ورزشی و عضو شورای اسلامی شهر، سروان انصاری فرمانده کلانتری،از مسئولین حوزه مقاومت،ذوالفقاری مدیر اسبق این ستاد در وحدتیه، علیپور و بشارتی از فعالین فرهنگی مذهبی شهر حضور داشتند.

🌀🔵 در ابتدای این نشست حجت الاسلام حسینی امام جمعه موقت وحدتیه ضمن تشکراز خدمات آقای ذوالفقاری و با اشاره به قدمت و سابقه مذهبی و انقلابی بودن مردم ولایت مدار وحدتیه اظهار داشت: عشق و علاقه وافر مردم به مکتب اهل بیت (ع) و انقلابی بودن دو شاخصه مهم است که در وجود و سیرت مردم این شهر موجود و موجب بصیرت،ولایت مداری،دوستی و مودت همیشگی با اهل بیت گردیده است.

🌀💢 در ادامه مهندس عباسی شهردار وحدتیه نیز با تشکر و تقدیر از همکاری وتلاش ارزنده آقایان ذوالفقاری و علیپور و سایر نیروها و اعضای هیئت های مذهبی با مجموعه مدیریتی شهر در مسیر توسعه و عمران وحدتیه طی سخنانی آمادگی شهرداری درجهت انجام هرگونه همکاری با ستاد مذکور را اعلام نمود.سپس آقای سالاری و سایر حاضرین نیز طی سخنانی آمادگی خویش را جهت تداوم همکاریها ابراز داشتند. آقای ذوالفقاری مدیر این ستاد در وحدتیه نیز با تشکر از همراهی شهروندان ، یکی از اقدامات ماندگار ستاد وحدتیه را در استقبال از ضریح مطهر در سنوات گذشته عنوان نمودند که با حضور پرشور و انقلابی مردم منطقه همراه بود.

🌀🔵 آقای ابراهیمی مسئول بازرسی ستاد عتبات عالیات استان بوشهر در ادامه با تشکر از حضور، تلاش و همکاری مجموعه مدیران شهر خصوصاً شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی،از خدمات آقای ذوالفقاری در مدت تصدی مسئولیت این ستاد در شهر تشکر نمودند. ابراهیمی با یادآوری مردمی بودن ستاد ابراز داشت: همه عاشقان اهل بیت در جهت انجام کار به نوعی مدیر و رئیس هستند.ایشان با تشریح خدمات و اقدامات ارزشی و شایان توجه ستاد استان در طول سال گذشته و ساخت چندین ضریح مطهر، یادآور گردید که به واسطه این اقدامات درسطح کشور، ستاد استان مقام دوم را کسب نموده است.وی با تشریح اقدامات ستاد کل کشور در عراق،ساخت و بارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) را بعنوان بزرگترین صحن مسقف جهان اسلام، به عنوان کاری ارزشمند قلمداد نمود. ابراهیمی با اعلام طرح ها واقدامات جدید ستاد ادامه داد:طرح غنای نور در سراسر کشور وبا مشارکت بانک رسالت درحال انجام است.ایشان محتوای این طرح را مشارکت مردم در ساخت بارگاه عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) ذکر نمود. مسئول بازرسی ستاد استان با اعلام تشکیل و وجود ۷۰ موکب در سطح استان، از مشارکت آنان در انجام بزرگترین و عظیم ترین آئین مردمی مذهبی جهان یعنی پیاده روی اربعین حسینی تشکر نمودند.وی خدمات این موکب ها را در هنگام وقوع حوادث غیر مترقبه نظیر سیل و زلزله و...و کمک خوب آنها به هموطنان را ستود.همچنین از اقدام گروههای جهادی و موکب ها در ایام بروز و شیوع بیماری کرونا ودر لبیک به آرمانهای شهید سلیمانی و راه اندازی کارگاههای تولید ماسک و دستکش و کمک به ضدعفونی محیط های شهری و روستایی بصورت شبانه روزی تشکر نمودند.

🌀💢 در پایان این نشست آقای ابراهیمی با اهدای لوح سپاس مراتب تقدیر و تشکر مسئول ستاد کشوری بازسازی عتبات و عالیات از آقای ذوالفقاری را اعلام و حکم انتصاب برادر انقلابی آقای یحیی علیپور از نیروهای انقلابی و فعالین فرهنگی مذهبی شهر به سمت مدیر این ستاد برای مدت ۲ سال در شهر وحدتیه را تقدیم ایشان نمودند.























لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17767