کد خبر: 17581 ، سرويس: ستون راست
تاريخ انتشار: 18 شهريور 1399 - 08:23
روز گذشته
نماینده مردم دشتستان در نشست با فرماندهان انتظامی:شدیدترین برخورد را با اطرافیان سوءاستفاده کننده من داشته باشید+جزئیات

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای خدمت به مردم آماده‌ایم و قصد سوءاستفاده از این موقعیت را نداریم و به هیچ‌کس هم اجازه نمی‌دهم که از این موقعیت سوءاستفاده کند.





 

نوای جنوب:  نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای خدمت به مردم آماده‌ایم و قصد سوءاستفاده از این موقعیت را نداریم و به هیچ‌کس هم اجازه نمی‌دهم که از این موقعیت سوءاستفاده کند.

  دکتر ابراهیم رضایی در نشست با فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: نیروی انتظامی خدمات گسترده‌ای را در نقاط مختلف کشور ارائه می‌کند و به خدمات آن افتخار می‌کنیم.

 وی با اشاره به اینکه شاهد بهبود شاخص‌های امنیتی هستیم، خاطرنشان کرد: مؤلفه اقتدار با پلیس گره خورده است و اقتدار این نیرو باید در هر شرایطی حفظ و تقویت شود.

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روزانه با مراجعات متعدد مردم نقاط مختلف روبرو هستیم ولی کمترین شکایت‌ها را از نیروی انتظامی شاهد هستیم که بیانگر عملکرد موفق نیروی انتظامی است.

 وی به تأثیر اشتغال بر روی امنیت اشاره کرد و ادامه داد: به هر میزانی که اشتغال توسعه یابد و مردم وضعیت معیشتی بهتری داشته باشند، شاهد کاهش تخلفات، جرایم و آسیب‌های اجتماعی هستیم.

 رضایی با اشاره به نزدیک‌شدن به فصل برداشت محصول خرما، افزود: انتظار می‌رود نیروی انتظامی و بسیج همکاری مناسبی را برای حفاظت از محصول خرما نخل‌داران داشته باشند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: *چنانچه شخصی از طرف بنده و با سوءاستفاده از نام من یا دفتر نماینده مجلس قصد تخلف و یا جرم و سوءاستفاده‌ای را داشت، انتظار دارم که شدیدترین برخوردها با او صورت گیرد*.

وی تصریح کرد: برای خدمت به مردم آماده‌ایم و *قصد سوءاستفاده از این موقعیت را نداریم و به هیچ‌کس هم اجازه نمی‌دهم که از این موقعیت سوءاستفاده کند*.

رضایی با اشاره به سلامت خادمان مردم در دفتر نماینده دشتستان بیان کرد: *اگر نزدیک‌ترین افراد به بنده تحت هر عنوانی قصد تخلف و یا سوءاستفاده داشته باشند، باید شدیدترین برخورد با آنها صورت گیرد

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17581