کد خبر: 17567 ، سرويس: سایر اخبار
تاريخ انتشار: 17 شهريور 1399 - 17:38
قیمت انواع خودرو ۳۰ میلیون تومان گران‌تر شد/ بازار خودرو رکورد زد!

نوای جنوب:بازار امروز خریدو فروش خودرو رکورد جدیدی را ثبت و افزایش قیمت‌ها در آن به ۳۰ میلیون تومان در انواع خودرو‌های داخلی و مونتاژ رسیده است. این درحالیست که وزارت صنعت همچنان سکوت کرده و نظاره گر بازار است.

نوای جنوب: بازار خرید و فروش خودرو امروز نسبت به روز گذشته با رشد بیشتر قیمت‌ها روبرو شده است. به نحوی که قیمت خودرو به صورت ساعتی در حال تغییر است و هیچ مسئول و یا واحد نظارتی پاسخگوی به هم ریختگی بازار خودرو نیست.

در روز گذشته رشد قیمت‌ها تا ۲۵ میلیون تومان در انواع خودرو‌های داخلی رسیده بود، اما امروز قیمت‌ها رکورد ۳۰ میلیون تومانی را زده است.

شک افزایش قیمت‌ها برای فروشندگان خودرو نیز علامت سوال بسیاری دارد که هنوز هیچ مسئولی پاسخی برای آن ندارد جالب اینجاست هیچ معاملاتی در بازار صورت نمی‌گیرد، اما روند افزایش قیمت‌ها همچنان ادامه دارد.افرادی که خواستار فروش خودرو‌های خود بودند به تاسی از آگهی‌های اغوا کننده فضای مجازی رقم‌های نجومی را برای خودرو‌های خود اعلام می‌کنند این درحالی است که خریداری در بازار نیست و فقط فروشندگان با افزایش قیمت‌ها بازار را به هم ریخته‌تر از روز گذشته می‌کنند.

نکته قابل توجه سکوت وزارت صنعت در جولان افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو است هنوز هیچ مرجعی از وزارت صنعت دلایل افزایش قیمت خودرو را در بازار اعلام نکرده است و این موضوع عاملی شده تا دلالان و واسطه گران به اقدامات خود ادامه داده و همچنان قیمت‌های مختلفی را برای انواع خودرو‌ها اعلام می‌کنند.

در بازار امروز سمند ال ایکس با افزایش سه میلیون تومانی با قیمت ۱۷۳ میلیون تومان، سمند سورن با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۲۱۶ میلیون تومان، پژوه ۴۰۵ با فزایش ۹ میلیون تومانی با قیمت ۱۷۴ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۱۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۱۳ میلیون تومانی با قیمت ۲۳۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ v ۸ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۲۳۰ میلیون تومان، رانا با افزایش ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان و هایما با افزایش ۳۰ میلیون تومانی با قیمت ۶۶۰ میلیون تومان در بازار به ثبت رسید است.

همچنین پژو ۲۰۷‌i دستی با افزایش ۹ میلیون تومانی با قیمت ۲۷۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ i اتوماتیک با افزایش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۳۹۰ میلیون تومان، دنا با افزایش ۹۱۳ میلیون تومانی با قیمت ۲۶۰ میلیون تومان، دنا پلاس با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۲۸۹ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۹۵ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۹۹ میلیون تومان، تیبا۲ با افزایش ۸ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۲ میلیون تومان، تیبا صندوقدار با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۱۱۸ میلیون تومان، ساینا با افزایش ۸۱میلیون تومانی با قیمت ۱۳۳ میلیون تومان، سراتو با افزایش ۳۵ میلیون تومانی با قیمت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17567