کد خبر: 17521 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 15 شهريور 1399 - 22:27
درمانگاه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان به زودی راه‌اندازی می‌شود

نوای جنوب: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با اضافه شدن پزشکان متخصص جدید به زودی راه‌اندازی می‌شود.

نوای جنوب:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: درمانگاه تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با اضافه شدن پزشکان متخصص جدید به زودی راه‌اندازی می‌شود.

 جعفر زارعی زاده در حاشیه بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان بیان کرد: با اضافه شدن پزشکان متخصص در اغلب رشته‌های تخصصی در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی و احیاء درمانگاه تخصصی بیمارستان ۱۷ شهریور در شهرستان خواهیم بود و بیماران می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

او همچنین با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه بیمارستان شهید گنجی برازجان در استان بوشهر افزود: با توجه به اینکه این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان ریفرال (مرجع) و از مراکز تروما خیز در استان بوشهر است، به طور قطع باید نگاه ویژه‌ای به آن شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در زمینه تجهیزات سرمایه‌ای و تجهیزات پزشکی مصرفی و همچنین نیرو‌های تخصصی تا جایی که امکان دارد کمک شده تا بتوانیم روند درمان در شهرستان دشتستان را سرعت دهیم.

 زارعی زاده عنوان کرد: در بحث تخت‌های ویژه بیمارستان و تفکیک تخت‌های داخلی و جراحی با اضافه شدن هفت تخت جدید، انتظار می‌رود مراقبت‌های درمانی بهتری برای کسانی که نیاز به این نوع از مراقبت‌ها دارند، ارائه شود.

او همچنین  به توسعه بخش‌های دیالیز و اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقررشده  است که ۱۰ تخت با تمام امکانات لازم برای راه‌اندازی بخش ۲ دیالیز در نظر گرفته شود که با انجام این کار، کمک شایانی به دریافت کنندگان خدمات دیالیز در دشتستان خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از گسترش فضای اورژانس این بیمارستان هم خبر داد و افزود: بررسی‌های اولیهف انجام‌ گرفته است و در نظر داریم ۵۰۰ مترمربع به فضای اورژانس اضافه کنیم که با این کار از شلوغی و ازدحام بیمار در بخش اورژانس کاسته می‌شود و فضای درمانی مناسب‌تری در خدمت مردم و بیماران قرار خواهد گرفت.

زارعی زاده بیان کرد: مشغول ساخت ۱۶ واحد مسکونی در بیمارستان شهید گنجی هستیم که تا پایان سال تمام می‌شود و مشوقی برای ماندن پزشکان متخصص در بیمارستان خواهد بود و این گونه پزشکان راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانند بر بالین بیماران حضور یابند.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17521