نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 14 شهريور 1399 - 13:05
نماینده دشتستان:

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک تخصصی خرما در دشتستان موجب رونق و ساماندهی خرما می شود و با جدیت دنبال خواهد شد.





 

نوای جنوب: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد شهرک تخصصی خرما در دشتستان موجب رونق و ساماندهی خرما می شود و با جدیت دنبال خواهد شد.
 دکتر ابراهیم رضایی در نشست شورای اداری بخش آب‌پخش با گرامیداشت سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری اظهار داشت: رئیس‌علی درس‌های بزرگی برای ما داشت از جمله اینکه عزتمان را با هیچ چیزی عوض نکنیم. رئیس‌علی برای قدرت قیام نکرد و بلکه برای دفاع از تفکر، شرف، دین، مردم و ناموسش جهاد کرد.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هدف ما خدمت به مردم است و مأموریتی جز این نداریم و وظیفه داریم که در کنار هم تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات مردم حل شود.

 وی به اهمیت امنیت اشاره کرد و ادامه داد: این روزها که در آستانه فصل برداشت خرما هستیم انتظار می‌رود نهادهای مرتبط همکاری لازم را برای *حفاظت و حراست از محصولات نخیلات* مردم داشته باشند تا دسترنج یک‌ساله آنها هدر نرود.

 رضایی موضوع *چمن ورزشگاه آب‌پخش* را مهم دانست و بیان کرد: ورزشکاران شهر آب‌پخش مطالبه زیادی در مورد زمین چمن داشته‌اند و تلاش داریم تا این زمین چمن احیا شود و فضا برای فعالیت فوتبالیست‌ها در این شهر فراهم شود.

 وی مشکل آب را یکی از دغدغه‌های اصلی در سطح شهرستان دشتستان دانست و اضافه کرد: در نقاط مختلف شهرستان شاهد مشکل کمبود آب هستیم که پیگیر رفع مشکل هستیم و طرح‌هایی همچون سد دالکی، ساخت آب‌شیرین‌کن، استفاده از شبکه آبرسانی کوثر و… به حل این مسئله کمک می‌کند.

 نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بخش‌های آب‌پخش و سعدآباد از نقاط نخل‌خیز و قطب‌های تولید خرمای استان بوشهر هستند که ایجاد و راه‌اندازی شهرک تخصصی خرما در محدوده بین این دو شهر نقش مهمی در رونق خرما خواهد داشت.

 وی یکی از مشکلات دیرینه مردم شهر آب‌پخش را *سنددار شدن اراضی مسکونی این شهر* دانست و افزود: مردم آب‌پخش سال‌ها است که برای دریافت سند املاک خود بلاتکلیف هستند و این موضوع باید به صورت کامل حل و فصل شود.

 رضایی از تلاش جدی برای رفع مشکل *صادرات خرما* خبر داد و بیان کرد: علاوه بر تسهیل صادرات تلاش داریم تا با استفاده از ظرفیت معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه زمینه را برای دستیابی به بازارهای هدف فراهم سازیم.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار