نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 12 شهريور 1399 - 12:57

نوای جنوب:نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث کالای همراه ملوان رایزنی‌های بسیار خوبی با وزیر کشور داشتیم و بزودی این مشکل حل خواهد شد.

نوای جنوب: عبدالکریم جمیری صبح چهارشنبه در دیدار با امام جمعه گناوه اظهار داشت: تاکید ما همواره بر اقدامات جامع و شفاف در جهت رونق کسب و کار مردم و پیشگیری از مقوله قاچاق بوده است ولی با هرگونه دستورالعمل شتاب زده و بدون برنامه ریزی مناسب مخالف هستیم.

مشکل ته لنجی به زودی حل خواهد شد

نماینده مردم بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیمات در مرکز باید بر اساس شرایط زمان و مکان و وضع موجود اتخاذ شود و با رایزنی‌های خوبی که با مسئولین کشوری داشتیم معضل فعلی معیشت مردم بزودی حل شود.

وی افزود: وظیفه تمامی مسئولین و کارگزاران سیاست گذاری و اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت کسب رضایت مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است و گرنه اشغال مسئولیت‌ها و در خصوص مشکلات مردم منفعلانه عمل کردن هنر نیست.

جمیری عنوان کرد: در بحث کالای همراه ملوان رایزنی‌های بسیار خوبی با وزیر کشور داشتیم که ایشان نیز با دیدگاه‌های مطرح شده همراهی خوبی داشتند و بزودی این مشکل حل خواهد شد.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
جمیری

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار