نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 11 شهريور 1399 - 22:30
در دیدار با مسئولین انتظامی دشتستان

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد پلیس وضعیت امنیتی موجود را مایه افتخار دانست.





نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با ابراز رضایت از عملکرد پلیس وضعیت امنیتی موجود را مایه افتخار دانست.
دکتر "رضایی" نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولان انتظامی شهرستان دشتستان با تقدیر از اقدامات انجام شده در برقراری امنیت اظهار داشت: امنیت جامعه و آحاد شهروندان مورد تاکید مقام معظم رهبری و سایر مسئولان نظام می باشد و حفظ اقتدار نیروی انتظامی به عنوان نماد نظام و حاکمیت در هر شرایطی لازم است.
وی گفت: رضایتمندی عمومی از اقدامات پلیس دشتستان بالا است و همگان شاکر و قدردان نعمت امنیت و زحمات نیروی انتظامی هستند.
رضایی خاطر نشان کرد : مقابله با آسیب های اجتماعی و عوامل پدید آورنده آن مستلزم همکاری سایر ارگان ها، نهادها و سازمان ها با نیروی انتظامی می باشد و امیدواریم با روحیه و عزم جهادی مسئولان امر این مهم محقق شود.
در این دیدار سرهنگ "فرهاد آراوند" فرمانده انتظامی دشتستان گزارشی از وضعیت امنیتی آن شهرستات و به خصوص اقدامات انجام شده در زمینه مبارزه با قاچاق کالا  و ارز، جرائم سازمان یافته و برخورد با ارازل و اوباش ارائه و از همکاری شورای تأمین، مجموعه قضائی و سپاه جوادالائمه تشکر کرد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار