کد خبر: 17397 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 10 شهريور 1399 - 22:24
ترابی قراردادش با پرسپولیس را چگونه فسخ کرد؟

نوای جنوب:نگرانی گل‌محمدی بی‌دلیل نبود و ستاره اول تیم پرسپولیس امروز با حضور در این باشگاه اعلام کرد در صورتی که خواسته مالی او بر‌آورده نشود، طبق بندی که در قراردادش دارد، یکطرفه فسخ می‌کند.

نوای جنوب:گفته می‌شود ترابی راهی الدحیل قطر حریف مستقیم سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد. مهدی ترابی امروز به همراه مدیربرنامه های خود در باشگاه پرسپولیس با مدیران این تیم جلسه ای را برگزار کرد و در نهایت همان بند معروفی که در قراردادش بود را اجرایی کرد.

ترابی قراردادش با پرسپولیس را چگونه فسخ کرد؟

ترابی زمان مدیریت گرشاسبی در پرسپولیس قراردادی را امضا کرد که در آن بندی در قراردادش قید شد مبنی بر اینکه اگر باشگاه نتواند 90 درصد قراردادش را تا پایان فصل بدهد او می تواند یک طرفه این قرارداد را فسخ کند. همچنین در این قرارداد ذکر شده در صورتی که پیشنهاد خارجی داشته باشد می تواند با پرداخت 35 درصد از پول این قرارداد از پرسپولیس جدا شود.

ترابی هم با استفاده از بند فسخ، امروز به دلیل عدم پرداخت 7 درصد از قراردادش به راحتی به صورت یک طرفه این قرارداد را فسخ کرد تا حتی خود مدیریت باشگاه هم دچار شوک شود.

ترابی البته در جلسه امروز اعلام کرده از تیم قطری پیشنهاد دارد و در صورتی که باشگاه بتواند از قرارداد یک میلیون دلاری که پیشنهاد دارد، نصف آن را برای یک سال به او بدهند حاضر است در پرسپولیس بماند.

هر چند که رقم پیشنهادی ترابی بالا است اما قرار شده طرفین راه مذاکره را باز بگذارند. باید دید در شرایط اقتصادی که پرسپولیس در آن قرار دارد آیا ترابی در جمع سرخپوشان ماندنی می شود یا خیر.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17397