نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 08 شهريور 1399 - 16:42

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عوارض صادرات خرما برداشته شده و برگشت پول صادرکنندگان با ارز آزاد انجام می‌شود.

نوای جنوب:نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: عوارض صادرات خرما برداشته شده و برگشت پول صادرکنندگان با ارز آزاد انجام می‌شود.ابراهیم رضایی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: مشکل صادرکنندگان برای ارز برگشتی به کشور نیز حل شده و ارز آنها  با نرخ آزاد وارد کشور می‌شود که مجموعه این اقدام‌ها باعث روان سازی در صادرات و افزایش قیمت خرما می‌شود.

وی بیان کرد: نسبت به خرما و بازار آن خوشبین هستیم و امید می‌رود شاهد وضعیت بهتری در روزهای آینده باشیم.

رضایی ادامه داد: شرکت‌های بسته بندی در شهرستان دشتستان باید فعال‌تر شوند و در این ارتباط از تمام ظرفیت‌ها برای فعال شدن واحدهای راکد نیز استفاده می‌شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: توسعه سردخانه‌ها نیز نقش مهمی در نگهداری بهتر محصول خرما دارند که باید به این امر توجه لازم شود.

رضایی تاکید کرد: خرما جزء کالاهای اساسی نیست و افزایش قیمت آن نگرانی ندارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطالبه و درخواست کشاورزان نیز این است که خرمای امسال با قیمت مقبول و منطقی به فروش برسد.

وی با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های نگهداری، صنایع تبدیلی و تکمیلی و بسته بندی خرما در دشتستان افزود: از همه فعالان این عرصه حمایت و برای رفع نیازهای آنان از همه ظرفیت و توان خود استفاده می‌کنیم.
رضایی بیان کرد: خرمای دشتستان باید در همین شهرستان بسته بندی، توزیع و صادر شود چون با این فرایند علاوه بر سود بیشتر وضعیت جوانان دشتستان نیز بهبود می‌یابد.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار