نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 06 شهريور 1399 - 21:37

نوای جنوب: گام به گام در مسیر توسعه،عمران و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه،  بازدید میدانی شهردار از سطح شهر که منتج به اتخاذ تصمیمات مهم برای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در شهر گردید.

نوای جنوب:

🌀🔵 گام به گام در مسیر توسعه،عمران و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه،  بازدید میدانی شهردار از سطح شهر که منتج به اتخاذ تصمیمات مهم برای اجرای پروژه های عمرانی و زیربنایی در شهر گردید.

🌀💢 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه در روز چهارشنبه ۵ شهریورماه و طی بازدید میدانی مهندس حسین عباسی شهردار وحدتیه از سطح شهر، در معیت مهندس زارعی مدیر عمران شهرداری و مهندس حسینی ریاست اداره برق وحدتیه به همراه معاون اداره تصمیمات مهمی اتخاذ گردید.

🌀🔵 مهندس عباسی شهردار وحدتیه ضمن تسلیت ماه محرم و تبریک هفته دولت ،در این خصوص اظهار داشت: در راستای توسعه، عمران و پیشرفت همه جانبه شهر وحدتیه همچنین ارائه خدمات بهتر و بی منت به همشهریان عزیز تصمیماتی اتخاد که به شرح ذیل به عرض میرسد:

🔹 بازدیدمیدانی از خیابان حضرت ولیعصر (عج) با همراهی مدیرعمران شهرداری، ریاست و معاون اداره برق شهر و بررسی روند اجرای پروژه عمران شهری احداث و اجرای این خیابان که مقرر گردید در ماه جاری نسبت به تعویض و جابجایی شبکه برق موجود در حریم اقدام و سریعاً نسبت به آغاز عملیات عمرانی در قسمتهایی از خیابان که عملیات تعریض صورت گرفته، اقدام خواهدشد.

🔹 بازدید میدانی از خیابان سعادت باهمراهی مدیران حاضر که مقرر گردید از هفته آینده عملیات عمرانی زیرسازی و تسطیح این خیابان آغاز گردد.

🔹 بازدید میدانی از روند اجرای  پروژه عمرانی زیرسازی و تسطیح خیابان مدرس در معیت مدیر واحد عمران شهرداری

🌀💢 سپس آقای عباسی شهردار وحدتیه با همراهی و حضور آقای انصاری پور عضو شورای اسلامی شهر همچنین آقای مهندس توسلی ریاست اداره فنی وحرفه ای شهرستان دشتستان از کارگاه تولید ماسک شهر وحدتیه که در محل آموزشگاه خیاطی نسیم با مدیریت ارزنده سرکار خانم موذن برپا و فعال است، بازدید نمودند. مهندس عباسی این اقدام سرکارخانم موذن را انسان دوستانه،مهم و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر قلمداد نمودند.

🌀🔵  شهردار وحدتیه در پایان از تمامی کارکنان خدوم و مدیران تلاشگر شهرداری که همیشه پرتلاش و در طی طریق توسعه و عمران شهر و جلب رضایتمندی همشهریان گام برمیدارند تقدیر وتشکر نمودند.























کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار