نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1399 - 22:01

نوای جنوب:شایان ذکر است حاصل عملکرد شورای پنجم بوشهر در افکار عمومی، بازداشت پانزده نفر کارمند، معاون و مدیر شهرداری، معرفی هشت سرپرست شهرداری و شهردار و سقوط تیم شاهین شهرداری به لیگ دست یک بوده است که تا کنون، دهدار و سایر اعضای هیات رییسه شورای شهر، چیزی ابراز نکرده اند.





نوای جنوب: اکبرتوسلی، عضو شورای شهر بوشهر در جلسه دیروز شورا خطاب به همکاران خود گفت؛ سه سال در شورای شهر بودیم اما نتیجه حضورمان چیزی جز ویرانی شهر و زیرساخت های شهری نبود و بگذارید یک سال باقیمانده شهر بدون ما حرکت کند. اگر انتخاب شهردار بدون برنامه توسط اکثریت شورا، یک بار اشتباه بود، عزل بدون برنامه و بی هدف و منفعت گرایانۀ شهردار صد بار اشتباه بود و امروز باز شهر تاوان بی برنامگی های شورایی را پس می دهد که در هیچ زمینه ای برنامه و هدفی را دنبال نمی کند.

توسلی در خطاب به اکثریت شورا بیان کرد: در همه جای دنیا در قبال چنین وضعیتی مسئولیت می پذیرند و یا عذرخواهی می کنند و یا اگر خسارت جبران ناپذیر باشد استعفا می کنند. بی تردید مسئولیت خسارت های جبران ناپذر بی برنامگی های کنونی با اکثریت شوراست و حکم اخلاق و مسئولیت شناسی، دست کم استعفای چنین اکثریت ناکارامدی است که هم شهرداری را فلج کرده است و هم شورا را از جایگاهش به تنزل کشیده است.

گفته های توسلی با مخالفت شدید ندا عبداله زاده مواجه شد و تلویحا توسلی را به سیاه نمایی متهم کرد و گفت؛ آقای توسلی! من دارم کار می کنم و از شرایط و کار خود راضی هستم، شما که از روند شورای شهر ناراضی هستید استعفا بدهید و از شورا بروید.

توسلی در پاسخ به همکار خود گفت؛ با رفتن یک نفر، شورا همچنان می تواند به کار خود ادامه دهد و اکثریت ناکارامدی که مسبب وضعیت کنونی شهر است به این روند مخرب ادامه خواهد داد و عملاً اتفاقی نمی افتد. شما که مشخص نیست دقیقا برای تحقق کدام برنامه ها شهردار انتخاب کردید و شهردار استیضاح کردید و سرپرست نشاندید و شهر را به این ضوعیت درآورده اید باید پاسخگو باشید و اگر برای شهروندان این شهر احترام قائلید، بابت عملکرد ضعیف اکثریت شورا، از ادامه حضور در شورا استعفا کنید.

شایان ذکر است حاصل عملکرد شورای پنجم بوشهر در افکار عمومی، بازداشت پانزده نفر کارمند، معاون و مدیر شهرداری، معرفی هشت سرپرست شهرداری و شهردار و سقوط تیم شاهین شهرداری به لیگ دست یک بوده است که تا کنون، دهدار و سایر اعضای هیات رییسه شورای شهر، چیزی ابراز نکرده اند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شورای شهر بوشهر

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار