نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1399 - 14:19

نوای جنوب:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون ۲۹۹ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

نوای جنوب:دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: در ٢۴ ساعت گذشته ۶۵ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر ۱۶۷ مورد مثبت قطعی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: در این مدت ۳۷ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۲۲ مورد مثبت قطعی بوده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: ۱ نفر از هم استانی‌ها روز دوشنبه و ۱ نفر نیز امروز فوت شده که تست کرونای آن‌ها امروز مثبت اعلام‌شده است و در رده سنی ۷۱ تا ۸۳ ساله قرار داشته اند.

دکتر کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۵۰ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۲ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه تاکنون فوتی‌های مثبت در استان بوشهر به ۴۴۱ مورد رسیده است اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ده هزار و ۲۰۸ مورد مثبت کرونا در استان بوشهر شناسایی‌شده است.



کانال خبری نوای جنوب


نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار