کد خبر: 17261 ، سرويس: اخبار ورزشی
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1399 - 14:03
پیشکسوت داوری دشتستان: آیا کمیته داوران ، رئیس دپارتمان دارد یا ندارد و حوزه مسئولیت کاری ایشان چیست ؟

نوای جنوب: آیا کمیته داوران ، رئیس دپارتمان دارد یا ندارد و حوزه مسئولیت کاری ایشان چیست ؟

نوای جنوب:با سلام به همه پیشکسوتان ، ورزشدوستان،ورزشکاران و همه اهالی وررزش

دیروز فدراسیون فوتبال کشور برای قضاوت بازی استقلال و پرسپولیس ابلاغی را به نام آقای محمدحسین زاهدی فرد داور توانمند دشتستانی، صادر کرد که این ابلاغ علاوه بر اینکه در سایت فدراسیون قرار گرفت به تمام رسانه های شنیداری ،دیداری و نوشتاری نیز به نحوی اعلام شد .

لکن علیرغم این اتفاق ساعتی بعد این ابلاغ لغو و داور دیگری بنام آقای پیام حیدری که ایشان هم از داوران خوب کشور است جایگزین نامبرده شد حالا سوال از مسئولین محترم فدراسیون این هست که درست است که در این چند وقت تحت فشار نحوه بستن قراداد با آقای ویلموتس سرمربی مستعفی تیم ملی کشور هستید و تمام کارها را بدون برنامه و با دستپاچگی دنبال می‌کنید ولی بنظر می‌رسد که هیچ فرد مسئولی در فدراسیون که هم تصمیم گیرنده باشد و هم پاسخگو وجود نداشته باشد که به این همه ناهماهنگی و نابسامانی ها خاتمه دهد و باز بنظر می‌رسد که تنها دلخوشی عزیزان در فدراسیون همان پست اسمی است که دارند .

اینکه در آنجا چه کسانی داوران را چینش می کنند و چه کسی رئیس کمیته داوران هست و اختیارات ایشان تا چه حدی است کاملا نامشخص و مبهم است.

 آیا کمیته داوران ، رئیس دپارتمان دارد یا ندارد و حوزه مسئولیت کاری ایشان چیست ؟

بازهم بر همگان پوشیده مانده چطور اهالی ورزش می‌توانند به فدراسیونی دلخوش باشند که در تعیین یک داور برای بازی بدون تماشاگر ناتوان است آیا می شود از این مدیران انتظار داشت که در آینده ، بستن قرارداد با افرادی چون ویلموتس تکرار نخواهد شد ؟

چرا وزارتخانه ، این فدراسیون را بلاتکلیف و بدون رئیس رها کرده است ؟

آیا برگزاری یک انتخابات جهت گزینش ریاست یک فدراسیون و تطبیق اساسنامه آن با شرایط درخواستی فیفا اینقدر کار سخت و غیر قابل انجامی است ؟آیا ازنردبان فدراسیون بالا رفتن بخاطر احراز پست ها آنچنانی برای دوستانی که ادعا می‌کردند حقوق بین الملل خوانده اند بسیار پر اهمیت تر از با آبروی کشور بازی کردن هست ؟

چرا فدراسیون نمی تواند داوری را برای یک بازی گزینش کند ؟

آیا فکر کرده اید که مسئولیت این دوگانگی درتصمیم گیری ها که تبعاتش به دیگران هم می خورد با چه کسی هست ؟

آیا عزیزان مستقر در فدراسیون هرگز به این مورد اندیشه کردید که اگر ناتوان هستید میز ریاست را ترک کنید و به دیگرانی بدهید که از شما بهتر هستند ؟

هیچ باخودتون دو دو تا کرده آید که دارید به جامعه داوری این کشور که می‌تواند در جهان حرفی برای گفتن داشته باشند بسیار ظلم می کنید ؟

در پایان برای آقای پیام حیدری داور توانمند کشور جهت قضاوت  بازی (بدون تماشاگر دربی) آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم  جامعه فوتبالی ما شاداب و با نشاط باشد.

نصرالله جاهدین محمدی
پیشکسوت وکارشناس داوری فوتبال . برازجان . استان بوشهر

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/17261