نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 04 شهريور 1399 - 13:52
صادر شد

نوای جنوب:به مناسبت روز کارمند ودر راستای تجلیل، تکریم و نکوداشت کارمندان، مهندس عباسی شهردار وحدتیه  پیام تبریکی ارسال نمود

 








 

نوای جنوب:  به مناسبت روز کارمند ودر راستای تجلیل، تکریم و نکوداشت کارمندان، مهندس عباسی شهردار وحدتیه  پیام تبریکی ارسال نمود

  در پیام صادره، شهردار وحدتیه ضمن تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و تبریک هفته دولت،چهارم شهریور *روز کارمند* را به همه کارمندان تلاشگران عرصه خدمت بی منت و صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی خصوصا کارمندان و کارکنان خدوم شهرداری وحدتیه تبریک وتهنیت عرض نمودند.

 

  متن پیام صادره به شرح ذیل است:
  به نام خداوند دانا و توانا

  گفته جان پرور است، پیام هر کارمند
  ز هرچه والاتر است مقام هر کارمند
  صرف کند عمر خود، در ره خدمت به خلق
  دانش و علم و هنر، پیام هر کارمند

  ضمن عرض ادب و احترام؛ ایام سوگواری ماه محرم را به همه شیعیان و شیفتگان شهید کربلا حضرت امام حسین(ع) تسلیت و هفته دولت را به تمامی دولت مردان و‌مسئولین محترم نظام اسلامی تبریک عرض مینمایم. همچنین به مناسبت *چهارم شهریور روز کارمند* مراتب تبریک و تهنیت خویش را محضر تمامی کارمندان و تلاشگران عرصه خدمت بی منت و صادقانه به مردم شریف ایران خصوصا کارمندان خدوم و کارکنان تلاشگر شهرداری وحدتیه معروض میدارم.
   
  روز کارمند، روز تجلیل،تکریم و سپاسگزاری از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت بی منت و صادقانه به مردم، کسب رضای پروردگار و نهایتاً جلب رضایتمندی عمومی است. آنان که تمامی همت و تلاششان، گشایش گره‌های زندگی انسان‌ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.موفقیت و توانمندی سازمان‌ها و ادارات در گرو تلاش،زحمت و توانمندی نیروهای مدیر، ماهر، خلاق، متعهد و مسئولیت پذیری است که همواره می‌کوشند تا در سیر حرکت سازمان و اداره به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفا نمایند و بی شک هر تلاش مضاعف و انگیزه افزون، گامی بلند خواهد بود برای نیل به تعالی،توسعه و پیشرفت  سازمان و ثمره‌ای شیرین به بار خواهد آورد که کام تمامی اعضای سازمان، اداره و جامعه ذینفع را شیرین خواهد نمود.

  اینک ضمن آرزوی توفیقات الهی و عرض ارادت مجدد، تکریم،سپاس و تقدیر از زحمات همه دست اندر کاران، کارمندان و تلاشگران سیستم اداری در نظام اسلامی امید وارم باتوکل برخداوند متعال در ره خدمت بی منت به همشهریان فهیم و عزیز، کوشا و پرتلاش باشیم.

  با تشکر- حسین عباسی
شهردار وحدتیه



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری وحدتیه

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار