نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 02 شهريور 1399 - 20:41

نوای جنوب:هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت نامگذاری شده است، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود





 

نوای جنوب:

هفته اول شهریور ماه، مصادف با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت نامگذاری شده است، تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است که خدمتگزاری بی ادعا؛ سیره، منش و روش آنان بود. شهیدان رجایی و باهنر نیز تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، بی شک ترسیم نمایی دقیق از زندگی و دولت این دو شهید بزرگوار، می‌تواند الگوی خدمتگزاران مردم باشد تا در زندگی فردی و سیاسی خود به آنان، تأسی نمایند.
هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق‌های تازه ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و همدلی و همزبانی را به منصه ظهور رسانده و با تدبیر زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور ، در حیطه های مختلف به ویژه در زمینه گسترده شدن روحیه امید در دل تمامی ایرانیان را فراهم آورند..
شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در راستای سیاست ها و برنامه های کلان دولت و وزارت نیرو در جهت ارتقاء تامین وتوزیع آب شرب و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرها و روستاهای استان گام های بلندی را در طول فعالیت دولت دوازدهم برداشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و به ویژه کارمندان و کارگزاران شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تبریک عرض نموده و موفقیت دولت تدبیر و امید را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

((عبدالحمید حمزه پور))



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
حمزه پور

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار