نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 28 مرداد 1399 - 11:40

نوای جنوب:عضو شورای شهر بوشهر گفت: طبق قانون ابقای سرپرست شهرداری بوشهر توسط شورا تخلف است و برای تمدید حکم سرپرستی خورشیدیان باید فرماندار بوشهر به این مسئله ورود کند.

نوای جنوب:

ابقای خورشیدیان در سرپرستی شهرداری بوشهر تخلف است

 

عبدالخالق برزگرزاده   پیرامون جلسه انتخاب شهردار بوشهر اظهار کرد: بر اساس قانون سرپرست حداکثر سه ماه می‌تواند تصدی یک مجموعه را در دست گیرد و نهایتاً بعد از گذشت این مدت از انتخاب یا انتصاب وی، مجدد باید حکم سرپرستی تمدید یا حکم شهردار صادر شود در این راستا حکم سه ماهه سرپرست مدیریت شهری بوشهر، ١٥ مرداد ماه به اتمام رسیده و شورای شهر بوشهر موظف بود قبل از آن فردی را به عنوان شهردار معرفی کند.

وی افزود: پس از گذشت چند روز از این مهلت قانونی در جلسه ٢٠ مردادماه شورای شهر بوشهر برای ابقا یا انتخاب سرپرست جدید شهرداری بوشهر رأی گیری شد که با تلاش دسته خاصی که در شورای شهر همواره منافع خود را دنبال کرده‌اند به ابقای خورشیدیان به عنوان سرپرست شهرداری بوشهر رأی داده شد.

عضو شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: طبق قانون ابقای سرپرست شهرداری بوشهر توسط شورا تخلف است و برای تمدید حکم سرپرستی خورشیدیان باید فرماندار بوشهر به این مسئله ورود کند.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
شهرداری بوشهر

نظرات کاربران
مقصود از تعیین مهلت سه‌ماهه در تبصره ماده 83 قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران این است که شورای اسلامی شهر شهردار را سریعاً انتخاب کند تا شهرداری بیش از این مدت با سرپرست اداره نشود. با این حال اگر انتخاب شهردار بیش از این مدت به طول انجامد، صرف‌نظر از وقوع یا عدم وقوع تخلف با توجه به اصل استمرار خدمات عمومی و تعطیل ناپذیری آن، چاره‌ای جز ادامه خدمت سرپرست تعیین‌شده وجود ندارد.
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار