نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 27 مرداد 1399 - 12:29

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درباره كلاهبرداري از طريق برداشت وجه از كارت اعتباري افراد با استفاده از دستگاه خودپرداز، هشدار داد.

نوای جنوب:فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درباره كلاهبرداري از طريق برداشت وجه از كارت اعتباري افراد با استفاده از دستگاه خودپرداز، هشدار داد.
سرهنگ فرهاد آراوند درباره خطر سوء استفاده كلاهبرداران از اطلاعات كارت هاي بانكي و برداشت وجه از كارت اعتباري شهروندان هشدار داد.
وي درخصوص پيشگيري از كلاهبرداري، به شهروندان تاكيد كرد: در صورت برقراري تماس تلفنی با شما تحت عنوان برنده شدن سفر عتبات عاليات، مسابقه رادیویی یا تلویزیونی، برنده شدن خودرو و كالا و جشنواره اپراتورهای مخابراتی و مانند آن و درخواست از شما جهت حضور در محل دستگاه خودپرداز و انجام عمليات بانكي، مطمئن باشيد شخص تماس گيرنده فردي كلاهبردار است.
اين مقام انتظامي تاكيد كرد: اگر قرار است وجهي تحت عنوان جايزه به حساب شما واريز گردد، نيازي به مراجعه حضوري به دستگاه خودپرداز نيست و قاعدتاً شخص تماس گيرنده بايستي اطلاعاتي از شما و حسابتان داشته باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  به شهروندان هشدار داد: اگر به نحوه كار با دستگاه خودپرداز آگاه نيستيد، به هيچ عنوان رمز كارت خود را به درخواست تماس گيرنده وارد دستگاه نكنيد چرا كه اگر قرار است وجهي به حساب شخصي منتقل شود، شماره كارت كافي است.
وي در ادامه افزود: در هنگام كار با دستگاه خودپرداز، زبان دستگاه را به هيچ وجه به انگليسي تغيير ندهيد.
سرهنگ آراوند در خاتمه يادآور شد: در صورت مواجه شدن با این گونه تماسهاي مشكوك، بلافاصله موضوع را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهید.



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
سرهنگ اراوند

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار