نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 26 مرداد 1399 - 05:29
صادر شد

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با صدور پیامی، ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.





 

نوای جنوب:مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر با صدور پیامی، ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت.

 

 


در متن پیام دکتر زهرا نویدی فرد مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی آمده است:
.بیست و ششم مردادماه سالروز بازگشت قهرمانانه آزادگان سرافراز به میهن اسلامی روزی است حک شده بر تارک افتخارات این مرز و بوم، روزی که سفیران سربلند ایران اسلامی با همه فشارهای جسمی و روحی دوران اسارت در برابر دشمن ایستادگی نمودند و به آغوش وطن بازگشتند.
امروز در تاریخ این ملت یادآور میزان پایبندی توصیف ناپذیر اسوه های صبر و پایداری به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی است به گونه ای که در آن شرایط سخت و طاقت فرسا، طلایه داران سپاه عشق راه همرزمان شهید خود را پیشه ساخته و  زیر بار شدیدترین شکنجه‌ها و آزارهای فراوان ذره‌ای ضعف و سستی در برابر دشمن از خود نشان ندادند و تا پای جان از اصول و ارزشهای انقلاب و خط امام پاسداری کردند.
اینجانب ضمن تکریم و پاسداشت دلاوری و بزرگمردی گنجینه‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس این روز غرورآفرین را تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان عزت، سربلندی و توفیقات روز افزون تلاشگران عرصه ایثار و مقاومت و دلسوزان نظام و انقلاب را مسئلت می نمایم.

 



کانال خبری نوای جنوب

برچسب ها:
دکتر نویدی فرد

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار