کد خبر: 16878 ، سرويس: اخبار استان بوشهر
تاريخ انتشار: 19 مرداد 1399 - 08:06
حجت الاسلام احمدی نماینده جنوب استان:از هیچ خدمتی به لبنان دریغ نخواهیم کرد

نوای جنوب: عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به انفجار مهیب در شهر بیروت لبنان گفت: چنان چه مقام معظم رهبری فرمودند کنار آنها هستیم و از هیچ خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نوای جنوب:

موسی احمدی: از هیچ خدمتی به لبنان دریغ نخواهیم کرد

یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به انفجار مهیب در شهر بیروت لبنان گفت: چنان چه مقام معظم رهبری فرمودند کنار آنها هستیم و از هیچ خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، موسی احمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار گفت: فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم و خسارت شدید شده است قلب ما و دوستان را متاثر کرده است. مردم لبنان بدانند چنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما کنار آنها هستیم و از هر خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم عسلویه در مجلس شورای اسلامی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مجلس یازدهم گفت: ایشان مجلس فعلی را یکی از انقلابی ترین و قوی ترین مجالس دوران انقلاب دانسته و نام مجلس امید و انتظار را برای آن برگزیدند. مطالبه مردم عزیز از مجلس این است که امید آنها در قالب قانونگذاری صحیح و منطبق با نیازمندی آنها جهت رفع موانع اقتصادی و فرهنگی و نظارت دقیق بر دستگاه‌های اجرایی محقق شود.

احمدی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در مورد چگونگی رابطه  بین دولت و مجلس گفت:  رابطه ما باید مبتنی بر شرع و قانون باشد و باید بتوانیم در مقابل دشمن وحدت داشته باشیم. ما باید بتوانیم دغدغه مردم در خصوص معیشت  را جامه عمل بپوشانیم.

این عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در پایان نطق خود مهمترین دغدغه جوانان را اشتغال عنوان کرد و خطاب به  وزیر کشور گفت: در خصوص کالای ملوانی چاره اندیشی کنید. مردم سخت درگیر این کالا هستند معافیت این کالاها به صورت مساوی در همه استان عملیاتی شود.

لينک خبر:
https://www.navajonob.ir/fa/posts/16878