نوای جنوب
    نگین جنوب
تاريخ انتشار: 18 مرداد 1399 - 01:53

نوای جنوب:هواشناسی بوشهر از افزایش رطوبت هوا و کاهش ارتفاع موج دریا در روزهای آینده خبر داده است.

نوای جنوب:سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که امروز از سرعت وزش باد و در پی آن تلاطم دریا در سواحل شمالی و مرکزی کاسته می‌شود، اما سواحل جنوبی استان همچنان به سبب وزش باد به نسبت شدید شمال غربی متلاطم است.

زهرا راستگو افزود: شنبه و یکشنبه شرایط جوی و دریایی به نسبت آرامی برقرار خواهد بود و انتظار است وزش جریانات ملایم جنوب غربی، افزایش رطوبت هوا را در پی داشته باشد.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با دمای ۴۹ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهر استان بود و به جز گناوه که دمای ۳۹.۵ درجه را ثبت کرده دیگر نقاط استان در گرم‌ترین ساعات دمای ۴۰ تا ۴۸ درجه سلسیوس را تجربه کرده‌اند.

راستگو،  آسمان استان را تا پیش از ظهر فردا، صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، و در سواحل جنوبی گاهی وزش باد و گرد و غبار پیش‌بینی کرد.

او بیان کرد: جهت وزش باد هم امروز بیشتر شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و در سواحل جنوبی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت است اما از فردا در همه مناطق شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و در مناطق شرقی استان گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

سرپرست معاونت توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج نیز امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر، و در سواحل جنوبی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و فردا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

راستگو عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۴۵ بامداد، مد دریا ساعت ۱۰:۵۱ و جزر دوم ساعت ۱۸:۰۷ است.



کانال خبری نوای جنوب

مرتبط:
برچسب ها:
رطوبت

نظرات کاربران
ارسال نظر

نام:

ايميل:

وب سايت:

نظر شما:

کد امنيتي: [تغيير کد]

اخبار استان بوشهر

اخبار استان فارس

اخبار ورزشی

پربازدیدترین اخبار